ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه آپریل را اینجا ببینید

سونی سرانجام لیست بازی های رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس را مشخص کرد. بر همین اساس، کاربران کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 این سرویس هر کدام سه بازی و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

سونی سرانجام لیست بازی های رایگان ماه آپریل سرویس پلی استیشن پلاس را مشخص کرد. بر همین اساس، کاربران کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 این سرویس هر کدام سه بازی و دارندگان کنسول پلی استیشن ویتا، طی این ماه به دو بازی به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

طی این ماه، عناوین Mad Max و TrackMania Turbo برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 4 رایگان خواهد بود. بازی Mad Max یک عنوان اکشن جهان باز با محوریت شخصیتی به همین نام است که در سال 2015 برای پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم های اصلی عرضه شد و در زمان انتشار، واکنش های نه چندان مثبتی را از سمت کاربران و منتقدان دریافت کرد. بازی TrackMania Turbo هم یک عنوان ریسینگ فانتزی است که در سال 2016 به دست یوبی سافت منتشر شد.

کاربران کنسول پلی استیشن 3 نیز به بازی های In Space We Brawl و Toy Home به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. دو بازی رایگان آخرین کنسول دستی سونی یعنی پلی استیشن ویتا نیز 99 Vidas و Q-Bert Rebooted خواهند بود که البته Q-Bert Rebooted روی دو پلتفرم دیگر هم طی ماه آپریل رایگان است.

سرویس پلی استیشن پلاس

در نهایت نگاهی به لیست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه آینده میلادی خواهیم داشت:

پلی‌ استیشن 4:

  • Mad Max
  • TrackMania Turbo

پلی‌ استیشن 3:

  • In Space We Brawl
  • Toy Home

پلی‌ استیشن ویتا:

  • 99 Vidas
  • Q-Bert Rebooted

چندی پیش مایکروسافت هم لیست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد خود را منتشر کرد. به نظر شما کدام یک از این دو سرویس از نظر ارائه بازی رایگان عملکرد بهتری را از خود به جای گذاشته اند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی