ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: Sea of Thieves سریع‌ترین فروش را میان انحصاری‌های تازه‌ی نسل جدید مایکروسافت داشت

اگرچه Sea of Thieves با اقبال خوبی از سوی منتقدین بازی مواجه نشد اما تا به امروز فروش بسیار خوبی کسب کرده به اندازه‌ای که در روز اول بیش از یک میلیون و حالا که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اگرچه Sea of Thieves با اقبال خوبی از سوی منتقدین بازی مواجه نشد اما تا به امروز فروش بسیار خوبی کسب کرده به اندازه‌ای که در روز اول بیش از یک میلیون و حالا که یک هفته از انتشار آن گذشته بیش از دو میلیون بازیکن آنلاین دارد.

به گفته آرون گرینبرگ مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت، فروش خوب Sea of Thieves سبب شده تا ساخته جدید استودیو Rare لقب سریع‌ترین فروش را بین انحصاری‌های جدید نسل هشتم کسب کند.

این بازی همچنین «پرفروش‌ترین بازی انحصاری» روی ویندوز ۱۰ نیز نام گرفته که با توجه به عدم وجود رقابت در استور ویندوز، پادشاهی بازی‌های مایکروسافت مورد چندان عجیبی نیست. مایکروسافت می‌گوید بیش از ۱۰۰ هزار نفر این بازی را به مدت بیشتر از ۱۰ میلیون ساعت طی هفته گذشته استریم کرده‌اند.

بازی Sea of Thieves

دزدان دریایی که همدیگر را در Sea of Thieves پیدا کرده بودند نیز بیش از نیم میلیون درخواست دوستی در ایکس باکس لایو برای یکدیگر فرستاده‌اند و ۴۰۰ هزار بازیکن به ایکس باکس کلاب پیوستند تا دوستان جدیدی برای غارت کشتی‌های دیگران پیدا کنند.

طی هفته ابتدایی عرضه، Sea of Thieves موفق شد تا رتبه اول فروش جدول انگلستان را از آن خود کند. با این حال باگ‌های متعدد، مشکلات عدیده سرور و عمق کم گیم‌پلی بازی از مشکلات اصلی آن به حساب می‌آید که سبب شده علی‌رغم فروش خوب، واکنش‌ها در مورد بازی چندان مثبت نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد حسین پور
    فرشاد حسین پور | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    این نشان از کمبود انحصاری برای مایکروسافته کاربرا تا یه انحصاری میاد همگی سری دانلودش میکنن، درسته کاربرای سونی هم بازیایه انحصاریشونو خیلی خوب استقبال میکنن چون همه بازیهای بزرگی هستن اما وقتی از یه بازی مثل sea of thaves که همچین بازی بزرگی نیست (مثلا نسبت به gears of wars) اینقدر استقبال میشه ینی کمبود و عطش کاربر به بازی انحصاری

مطالب پیشنهادی