ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند سامسوگ Gear S4
تکنولوژی

احتمال عرضه ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ در سال جاری

شایعات جدید حاکی از در دست توسعه بودن نسل چهارم ساعت های هوشمند تایزنی سامسونگ یعنی Gear S4 است و احتمالاً می توانیم شاهد رونمایی از این پوشیدنی در سال جاری میلادی باشیم. بر اساس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

شایعات جدید حاکی از در دست توسعه بودن نسل چهارم ساعت های هوشمند تایزنی سامسونگ یعنی Gear S4 است و احتمالاً می توانیم شاهد رونمایی از این پوشیدنی در سال جاری میلادی باشیم.

بر اساس گزارش وبسایت معتبر SamMobile، ساعت جدید کره ای ها با شماره مدل SM-R800 راهی بازار خواهد شد و احتمالاً علاوه بر بهبودهایی در زمینه سخت افزاری، از جهت طراحی ظاهری نیز دستخوش تغییراتی می شود.

تقریباً شکی وجود ندارد که ساعت Gear S4 سامسونگ به مانند نسل های قبل، از سیستم عامل تایزن به عنوان بستر نرم افزاری خود استفاده خواهد کرد و مثل گذشته قابلیت اتصال به موبایل های اندرویدی و آیفون های اپل را نیز خواهد داشت.

SamMobile معتقد است که نباید تا پیش از فرا رسیدن ماه های پایانی سال ۲۰۱۸ (حدود ماه اکتبر یا دسامبر) انتظار عرضه پوشیدنی مورد بحث را داشته باشیم، ضمن این که هنوز طراحی کلی و سخت افزاری که این محصول از آن بهره مند خواهد شد نیز نهایی نشده است.

نباید فراموش کرد که ساعت های هوشمند آن طور که در ابتدا تصور می شد با استقبال کاربران مواجه نشدند، چرا که برای عده زیادی هنوز دلیلی برای نیاز به این گجت ها وجود ندارد، بنابراین معرفی هر محصول جدید و سرمایه گذاری برای تولید آن خود یک ریسک محسوب شده و کمپانی ها می بایست با دقت و وسواس بیشتری به سراغ آن بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی