ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل آموزش کد نویسی معلمان شیکاگو
تکنولوژی

اپل با آموزش معلمین به دنبال ترویج کد نویسی در میان دانش آموزان است

قرار است کمپانی اپل با مشارکت دانشگاه نورث وست و مدارس دولتی ایالت شیکاگو اقدام به آموزش کد نویسی به معلمین نماید تا از این طریق به گسترش هر چه بیشتر آموزش علوم رایانه ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

قرار است کمپانی اپل با مشارکت دانشگاه نورث وست و مدارس دولتی ایالت شیکاگو اقدام به آموزش کد نویسی به معلمین نماید تا از این طریق به گسترش هر چه بیشتر آموزش علوم رایانه ای در محیط های آموزشی پیش از دانشگاه کمک کند.

قرار است در قدم اول دبیران دوره متوسطه عضوی از طرح آموزش عمومی برنامه نویسی اپل موسوم به «Everyone Can Code» ملحق شوند. ضمناً معملین این امکان را دارند تا دوره های پیشرفته ای برای آموزش زبان برنامه نویسی احتصاصی اپل یعنی Swift را دریافت کنند.

اپل سال ها است که تلاش می کند آموزه های مقدماتی در زمینه کدنویسی را به مدارس و میان دانش آموزان بیاورد. برنامه Everyone Can Code در ابتدا قرار بود که به صورت ارسال مربی به مدارس اجرا شود، اما کمپانی کالیفرنیایی دریافته که قدم اول برای فراگیر شدن این برنامه، آموزش معلمین است تا آنها به نوبه خود توسعه دهندگان آینده را تربیت نمایند و از این طریق به گسترش و غنای محتواهای نرم افزاری برای محصولات این شرکت نیز کمک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی