ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تازه ترین بنچمارک گلکسی نوت 9، برخی مشخصات سخت افزاری را فاش می کند

در حالی که از عرضه خانواده پرچمداران گلکسی اس 9 زمان زیادی نمی گذرد، حالا نوبت به موج اخبار افشایی گلکسی نوت 9 رسیده است؛ پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 که اخیراً تست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

در حالی که از عرضه خانواده پرچمداران گلکسی اس 9 زمان زیادی نمی گذرد، حالا نوبت به موج اخبار افشایی گلکسی نوت 9 رسیده است؛ پرچمدار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2018 که اخیراً تست بنچمارک تازه ای را پشت سر گذاشته است.

بنچمارک اخیر گلکسی نوت 9 که در گیک‌بنچ انجام شده نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ (با شماره مدل SM-N960U) به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده؛ درست مثل گلکسی اس 9 پلاس. با این حال بنچمارک مورد اشاره به نسخه آمریکای شمالی دستگاه تعلق داشته و مدل بین المللی احتمالاً همراه با اگزینوس 9810 عرضه می شود.

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 9

در این بنچمارک، گلکسی نوت 9 اندروید 8.1 اوریو را به اجرا در می آورد. از سوی دیگر، پرفورمنس پردازنده دستگاه آنقدرها که ممکن است انتظار داشته باشید تحسین برانگیز نیست؛ حداقل برای موبایلی که قرار است طی نیمه دوم سال عرضه شود. نوت 9 در تست چند هسته ای امتیاز 8806 و در تست تک هسته ای امتیاز 2190 را به دست آورده؛ همین امتیازها برای گلکسی اس 9 پلاس برابر با 8420 در تست چند هسته ای و 2390 در تست تک هسته ای است.

با این حال هنوز تا عرضه دستگاه زمان زیادی باقی مانده و امکان دارد پرفورمنس دستگاه دچار بهبودهای هرچه بیشتر شود. تقریباً با یقین می توان گفت که سامسونگ هنوز بهینه سازی های نرم افزاری فراوانی در دستور کار دارد و این امتیازات تا چند ماه دیگر بهبود می یابند.

در نهایت گفتنی است که گلکسی نوت 9 احتمالاً در ماه آگوست رونمایی می شود. این پرچمدار، احتمالاً نخستین موبایل سامسونگ باشد که همراه با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر و به تبع آن، باتری بزرگ تر عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    ای کاش اونی که من میخوام باشه حتی کاش 5g پشتیبانی کنه زودتر از همه

  • farzad je
    farzad je | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    هیچ هیجانی واسه روز معرفی یه گوشی وجود نداره دیگه

مطالب پیشنهادی