ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی های رایگان ماه آپریل سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت لیست بازی های رایگان ماه آپریل سرویس ایکس باکس لایو گلد را مشخص کرد که بر اساس آن کاربران کنسول های ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، هر کدام طی این ماه دو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

مایکروسافت لیست بازی های رایگان ماه آپریل سرویس ایکس باکس لایو گلد را مشخص کرد که بر اساس آن کاربران کنسول های ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، هر کدام طی این ماه دو بازی رایگان دریافت خواهند کرد.

اولین بازی رایگان ایکس باکس وان، عنوان ماجرایی The Witness خواهد بود که به دست سازنده بازی Braid، جاناتان بلو ساخته شده است. این بازی از تاریخ 12 فروردین تا 10 اردیبهشت روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت رایگان خواهد بود.

از 26 فروردین تا 25 اردیبهشت هم کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد به نسخه پیشین سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Syndicate به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. این بازی در پاییز سال 2015 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و با وجود مشکلات ریز و درشتی که داشت، به عقیده بسیاری از منتقدان تجربه ای سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های اکشن ماجرایی به حساب می آمد.

سرویس ایکس باکس لایو گلد

کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد کنسول ایکس باکس 360 نیز از 12 فروردین تا 25 فروردین به بازی مسابقه ای Cars 2 که بر اساس انیمیشنی به همین نام ساخته شده است دسترسی خواهند داشت. از 26 فروردین تا 10 اردیبهشت نیز بازی Dead Space 2 که به عقیده بسیاری یکی از بهترین عناوین در سبک وحشت و بقا مسحوب می شود، برای این کنسول به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است بازی Blood Dragon که طی ماه مارس روی این سرویس رایگان بود، تا 26 فروردین به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

در نهایت نگاهی به لیست بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد طی ماه آینده میلادی خواهیم داشت:

ایکس‌ باکس وان: 

  • Assassin’s Creed Syndicate - از ۲۶ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت
  • The Witness - از ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت

ایکس‌ باکس 360:

  • Cars 2 - از ۱۲ فروردین تا ۲۵ فروردین
  • Dead Space 2 - از ۲۶ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت

نظر شما در مورد لیست بازی های رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی