ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی DC Unchained؛ رها شدگان

ساخته جدید دنیای دی سی در واقع همان MARVEL Future Fight با بهبودهای بیشتر است که البته با توجه به فاصله زمانی عرضه سه ساله بین دو بازی، این پیشرفت ها منطقی به نظر می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

ساخته جدید دنیای دی سی در واقع همان MARVEL Future Fight با بهبودهای بیشتر است که البته با توجه به فاصله زمانی عرضه سه ساله بین دو بازی، این پیشرفت ها منطقی به نظر می رسیدند. انگار دی سی فقط به دنیای سینمایی بسنده نکرده و برای بازی های موبایلش هم تصمیم گرفته از روی دست مارول تقلبی کند.

اما DC Unchained یک تفاوت مهم با آثار دی سی در مدیوم سینما دارد؛ برخلاف فیلم ها، بازی جذابیت های خودش را داشته و با وجود نداشتن نکته جدیدی، باز به خاطر جمع آوری کاراکترهای مختلف دنیای دی سی و دادن هویت درست به بعضی از آن ها می تواند علاقه مندان به ابرقهرمانان دی سی را سرگرم کند.

DC Unchained
DC Unchained عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازمند اینترنت هستید.

یک بازی ابرقهرمانی جدید، انتظار چه داستانی را دارید؟ درست حدس زدید؛ نجات دنیا. پارادمون ها در اقدامی غافل گیرکننده به متروپلیس و گاتهام حمله کرده اند و در نقش ابرقهرمانان و شخصیت های منفی دنیای دی سی باید به مقابله با آن ها بپردازید.

در حالی که داستان بازی چیز زیادی برای گفتن ندارد ولی روایت کمیک گونه بعضی صحنه ها و دیالوگ هایی که بین کاراکترها رد و بدل می شود باعث شده تا داستان بیش از آنکه بهانه ای برای ادامه بازی باشد، خودش دلیلی هر چند کوچک برای مبارزه با پارادمون های بیشتر لقب بگیرد.

معرفی DC Unchained
در بازی با آنالوگ چپ کاراکتر را حرکت داده و با دکمه های سمت راست به دشمنان ضربه می زنید. با کلیک روی آیکون هر شخصیت نیز می توانید شخصیت تان را تغییر دهید.

همچنین وجود دو خط داستانی مجزا اما در عین حال وابسته، از جمله ایده های جالب DC Unchained هستند. شما می توانید با جوکر، هارلی کویین و بقیه کاراکترهای منفی دی سی در شهر گاتهام با دشمنان بجنگید یا در نقش بتمن و دیگر اعضای لیگ عدالت به دفاع از منطقه متروپلیس بپردازید.

از دیدگاه گیم پلی بازی شباهت های زیادی به MARVEL Future Fight دارد. همانند آن در اینجا نیز تا حداکثر سه شخصیت را انتخاب کرده و هر مرحله با چندین نفر می جنگید. اگر پیروز شدید به مرحله بعد می روید و این روند تا زمانی که بازی تمام شود ادامه پیدا می کند.

دانلود DC Unchained
در بازی هفت گروه مختلف از شخصیت های دنیای دی سی حضور دارد و در هر گروه پنج کاراکتر قرار گرفته است.

اگرچه تعداد شخصیت ها می توانست بیشتر باشند ولی چون بازی تازه عرضه شده، تنوع کاراکترها در نسخه کنونی نیز قابل قبول است. نکته مهم تر اینجاست که توانایی ها و نحوه مبارزه هر شخصیت به رفتار آن ها در کمیک ها و آثاری که پیشتر از دی سی در مدیوم های دیگر دیده بودیم شباهت دارد.

از طرفی سازنده برای هر کدام از این قهرمانان و ضدقهرمانان از انیمیشن های مختلف استفاده کرده است و توجه به جزییات برای طراحی تک تک کاراکترها باعث شده تا تجربه بازی با هر کدام از آن ها جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. البته اگر گیم پلی زود از رمق نمی افتاد و در ورطه تکرار قرار نمی گرفت، مطمئنا DC Unchained جذاب تر می شد.

DC Unchained
انیمیشن های حرکت جوکر از عجیب ترین بخش های جالب بازی هستند.

با این حال بقیه قسمت ها به کمک بازی می آیند تا آن را از تکرار نجات دهند که تا حدودی هم موفق بوده اند. DC Unchained چیز جدیدی برای ارائه ندارد، تنها همان المان هایی که قبلا حساب پس داده اند را حالا در قالب کاراکترهای دی سی و با گرافیک بهتر به بازیکن می دهد.

بازی مطمئنا برای علاقه مندان به دنیای دی سی جذاب خواهد بود؛ روابط کاراکترها با یکدیگر، توجه در جزییات طراحی آن ها و البته جمع آوری این حجم از ابرقهرمان و ضدقهرمانان در کنار هم چیزی نیست که همیشه روی موبایل ببینیم. بنابراین اگر شما هم از علاقه مندان بتمن هستید و دیوانه بازی های جوکر را دوست دارید، این عنوان را از دست ندهید.

DC: UNCHAINED

DC: UNCHAINED

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 1100 مگابایت زبان:

چگونه بازی را دانلود کنیم؟ برای دانلود DC Unchained کافیست فایل نصب را با حجم 53 مگابایت از مارکت هایی همانند Apkpure بگیرید و سپس از طریق خود بازی و بدون نیاز به نرم افزار تغییر آی پی، دیتا را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میر حسین هاشمی
    میر حسین هاشمی | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    بریم اینجاستیس خودمونو بازی کنیم بهتره

مطالب پیشنهادی