ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S را تماشا کنید

اوایل هفته بود که شیائومی به صورت رسمی از موبایل Mi Mix 2S رونمایی کرد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را با قیمت معقول 527 دلار ارائه می کند. این موبایل 5.99 اینچی، به چیپست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اوایل هفته بود که شیائومی به صورت رسمی از موبایل Mi Mix 2S رونمایی کرد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را با قیمت معقول 527 دلار ارائه می کند. این موبایل 5.99 اینچی، به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و دوربین دوگانه قدرتمندی نیز دارد.

اولین موبایل سری Mi Mix، جزو نخستین دیوایس هایی بود که همراه با حاشیه اندک نمایشگر عرضه شد؛ اما طی یک سال اخیر، همه چیز عوض شده و حالا تقریباً تمام تولیدکنندگان بزرگ موبایل به این سبک از طراحی روی آورده اند. بنابراین شیائومی به چیزی بیشتر از مانور صرف روی نمایشگر کم حاشیه Mi Mix 2S نیاز دارد تا قادر به جلب توجه مشتریان باشد.

این کمپانی به همین منظور اخیراً آگهی تبلیغاتی تازه ای با محوریت Mi Mix 2S منتشر کرده که به زیبایی کارگردانی شده و می تواند توجه مصرف کنندگان را به پرچمدار جدید کمپانی چینی جلب کند. در این آگهی، از زوایای گوناگون شاهد دستگاه هستیم و نمایشگر بدون بریدگی، دوربین دوگانه عمودی و اسکنر اثر انگشت به نمایش در می آید.

گفتنی است که پیش فروش Mi Mix 2S از همین حالا آغاز شده و این موبایل تا 3 روز دیگر به صورت رسمی روانه بازار می شود. طبق معمول، خبری از عرضه این دستگاه در خاک ایالات متحده نیست و شیائومی انتظار دارد طی ماه های پایانی سال 2018 یا اوایل 2019، اسمارت فون خود را به دست مشتریان آمریکایی برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • bigtrinity
    bigtrinity | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    طراحی پشت کپی آی‌فون ۱۰ حتی رنگ استفاده شده ?

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    هم خوش قیمت هم خوش قیافه واقعا عالی

مطالب پیشنهادی