ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر تازه از موبایل Moto G6 موتورولا از تمام زوایا

طی چند هفته اخیر، خبرهای زیادی درباره موبایل موتو جی 6 موتورولا به گوش نرسید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند در مقابل موج اخبار افشایی ایستادگی کند. در تازه ترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

طی چند هفته اخیر، خبرهای زیادی درباره موبایل موتو جی 6 موتورولا به گوش نرسید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند در مقابل موج اخبار افشایی ایستادگی کند. در تازه ترین تصاویر فاش شده از موتو جی 6، شاهد این موبایل از تمام زوایا هستیم.

اگرچه این تصاویر هیچ اطلاعات تازه ای به همراه نمی آورند اما با شایعات پیشین درباره طراحی دستگاه مطابقت داشته و انتظار می رود این موبایل با برچسب قیمت 290 دلاری به دست مشتریان برسد. همانطور که در تصاویر می توان دید، نه خبری از بریدگی نمایشگر است و نه تصمیمات عجیب در طراحی دستگاه؛ صرفاً همان طراحی کلاسیک موتو جی 6 که البته این بار از نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر بهره می برد.

بنابر مشخصات سخت افزاری لو رفته، باید منتظر نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 450، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی باشیم. این موبایل در دو مدل با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

ناگفته نماند که این دستگاه تنها عضو جدید خانواده G6 نبوده و مدل مقرون به صرفه تر G6 Play با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 630 نیز در راه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    فینگرپرینتو اگ نمیتونه زیرنمایشگر جا بده لاقل زیر لوگو بذاره

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    کاش دست از سر این دکمه هوم برداره

مطالب پیشنهادی