ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل موزیک
تکنولوژی

موزیک ویدیوها در سرویس اپل موزیک حالا دارای یک صفحه مجزا هستند

مطابق وعده های قبلی، صفحه Music Videos بالاخره به اپل موزیک اضافه شد و حالا کاربران حق اشتراک پرداز این سرویس می توانند از تماشای موزیک ویدیو در این پلتفرم لذت بیشتری ببرند. اپل از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

مطابق وعده های قبلی، صفحه Music Videos بالاخره به اپل موزیک اضافه شد و حالا کاربران حق اشتراک پرداز این سرویس می توانند از تماشای موزیک ویدیو در این پلتفرم لذت بیشتری ببرند. اپل از چند هفته پیش اضافه شدن این بخش را به کاربران وعده داده بود، اما تازه و پس از انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۳ آن را عملی کرده است.

دسته بندی موزیک ویدیو را می توانید در پنل Browse مشاهده کنید. با مراجعه به این بخش، فعلا چند موزیک ویدیوی انحصاری اپل در کنار پلی لیستی به نام Today's Video  Hits دیده می شود اما ممکن است که در آینده شاهد بخش بندی های گسترده تر و کامل تری در این صفحه باشیم.

شایان ذکر است که پخش موزیک ویدیو قابلیت تازه ای در اپل موزیک نیست، اما حالا که این ویدیوها دارای یک صفحه اختصاصی شده اند می توانید راحت تر از گذشته جستجویشان کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید.

به گزارش 9to5Mac ظاهرا پیشنهادهای اپل موزیک بسته به علایق و موقعیت جغرافیایی کاربر شخصی سازی شده و از یک سیستم الگوریتمی پیروی می کنند. بنابراین اگر ویدیوهای هنرمند خاصی را دنبال کنید، اپل موزیک تلاش می کند که به مرور زمان ویدیوهای بیشتری از آن هنرمند را به شما پیشنهاد بدهد.

در انتها بد نیست بدانید که اپل از بخش موزیک ویدیو همزمان با انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۳ رونمایی کرده، اما کاربران آیفون و آیپدی که از نسخه ۱۱.۲.۶ و بالاتر سیستم عامل استفاده می کنند هم می توانند به این قسمت در اپل موزیک دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی