ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9 و +S9 سامسونگ
تکنولوژی

ارائه آپدیتی جدید برای رفع مشکل تماس ها در موبایل های گلکسی S9 و +S9

کمپانی سامسونگ از امروز عرضه آپدیتی جدید برای موبایل های پرچمدار خود گلکسی S9 و +S9 را در برخی مناطق دنیا آغاز کرده است. این آپدیت قرار است مشکل عدم پایداری در تماس ها و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کمپانی سامسونگ از امروز عرضه آپدیتی جدید برای موبایل های پرچمدار خود گلکسی S9 و +S9 را در برخی مناطق دنیا آغاز کرده است. این آپدیت قرار است مشکل عدم پایداری در تماس ها و همچنین کیفیت پایین در نمایش تصاویر پس زمینه را رفع نماید.

عرضه به روز رسانی ۴۰۳.۵ مگابایتی مورد بحث از کشورهای اروپایی آغاز شده و انتظار می رود تا چند روز آینده در دسترس تمام کاربران در سرتاسر دنیا قرار بگیرد.

کهکشانی های سامسونگ حدود دو هفته قبل نیز علاوه بر آپدیت امنیتی مارس ۲۰۱۸، یک به روز رسانی جهت رفع برخی نقص ها و ایجاد پایداری بهتر در سیستم عامل را دریافت کرده بودند. نقص های مورد اشاره مربوط به سیستم تشخیص چهره و سرویس پرداخت موبایلی Samsung Pay می شده است.

از آنجا که هنوز یک ماه بیشتر از عرضه پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ نمی گذرد و در برخی مناطق هنوز این موبایل در دسترس خریداران قرار نگرفته، شرکت کره ای تلاش دارد تا با ارائه سریع به روز رسانی ها و رفع هرگونه مشکل نرم افزاری جلوی ضربه خوردن به فروش این موبایل ها را بگیرد.

برای دریافت آپدیت مذکور کافیست در بخش تنظیمات به قسمت «Software Updates» مراجعه کنید. به مانند همیشه اطمینان حاصل کنید که موبایل شما پیش از به روز رسانی از شارژ باتری حداقل ۵۰ درصدی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aminkavian
    aminkavian | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    تا کی دیگه باید صبر کنیم مشکلاش حل بشه
    خسته کرده سامسونگ دیگه
    4600 پول بدی بازم یه سری ایراداش هنوز رفع نشده باشه همش باید صبر کنی آپدیت بیاد
    S8 هم همینقد اذیت میکرد تا این که دیگه کلافه کرد منو و فروختمش
    باطری های گوشی های سامسونگ اکثراً امنیت کافی رو ندارند و متاسفانه خطر انفجار دارن. سیستم عامل گوشی های سامسونگ بعد از مدتی کٌند می شود و این کٌندی در مدل های جدید سامسونگ هم ادامه داشته. متاسفانه خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ بسیار ضعیف تر از قبل شده و این شرکت با بی احترامی به ایرانی ها طی المپیک زمستانی امسال، اعتبار خودشو تا حدود زیادی بین مردم از دست داده. نکته دیگری که راجب به این گوشی ها می توان گفت اینه که متاسفانه قیمت بالایی نسبت به ارزشش داره. ضمناً خلاقیت و نوآوری در مدل های جدیدتر سامسونگ مانند S9 که به تازگی ارائه شده به چشم نمی خوره و این برند شادابی گذشته خودشو از دست داده.

  • 007
    007 | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    دقیقا

  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    یه گوشی معرفی کرده سامسونگ حالا باید هی کاربراش منتظر آپدیت هاش باشن تا گوشیشون مشکلاش حل بشه
    من خودم دو سال پیش S7 گرفتم ولی بعد از 1 سال خیلی کند شده بود هر کاریم کردم درست نشد تا این که رفتم سراغ mate 10 pro huawei
    به نظرم دیگه دوره سامسونگ به سر اومده
    با معرفی P20 pro huawei هم که دیگه قدرتش رو بیش از پیش نشون داد به همه
    کیفیت ساخت بی نظیر این گوشی علاوه بر این که این گوشی رو به زیباترین و خوشدست ترین پرچمدار تبدیل کرده، سخت افزار استفاده شده از جمله صفحه نمایش AMOLED بی نقص و با کیفیت ، حسگر اثر انگشت بهبود یافته و سریع ترین و امن ترین بین گوشیای هوشمند، باتری 4000 mAh با توان فوق العاده که روی mate 10 pro هست و 2 روز کامل شارژدهی داره، هوش مصنوعی قوی تر شده و هم تو عکاسی هم تو مدیریت مصرف باتری، رم 6 گیگابایتی قوی و ...
    در آخر دوربین فوق العاده قوی (p20 پرو با بررسی ها رتبه اول رو بین دوربین های گوشیای هوشمند کسب کرد) با 3 لنز و با وضوح 40 مگاپیکسل کاربر رو از استفاده از دوربین عکاسی هم حتی بی نیاز میکنه

مطالب پیشنهادی