ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو بازی مستقل انحصاری پلی استیشن ۴ به ایکس باکس وان می‌آیند

دو بازی No Man's Sky و Hellblade: Senua's Sacrifice که پیش از این در انحصار کنسولی پلی استیشن ۴ بودند حالا قرار است که برای ایکس باکس وان هم عرضه شوند. اگرچه بازی No Man's ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

دو بازی No Man's Sky و Hellblade: Senua's Sacrifice که پیش از این در انحصار کنسولی پلی استیشن ۴ بودند حالا قرار است که برای ایکس باکس وان هم عرضه شوند. اگرچه بازی No Man's Sky با همه تبلیغات گسترده‌ای که برای آن شد به موفقیتی دست نیافت اما Hellblade: Senua's Sacrifice یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته میلادی بود و کاربران ایکس باکس وان هم حالا می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

No Man's Sky

No Man's Sky که تا چند ماه دیگر دو سالگی خود را جشن می‌گیرد و یک بازی مستقل به حساب می‌آید، روی استیم و پلی استیشن نتوورک هنوز هم ۶۰ دلار قیمت دارد که این مسئله خود عاملی برای نارضایتی کاربران است. No Man's Sky یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های بازی‌سازان در نسل اخیر بود و پس از انتشارش از «مورد انتظارترین بازی سال» به «ناامیدکننده‌ترین بازی سال» تنزل مقام پیدا کرد.

از سوی دیگر، Hellblade: Senua's Sacrifice موفق شد در مدت زمان ۳ ماهه به فروش نیم میلیون نسخه‌ای دست یابد که دستاورد بزرگی برای سازندگان بازی به حساب می‌آمد. این بازی همچنین در لیست بهترین بازی‌های سال دیجیاتو، رتبه پانزدهم را از آن خود کرد.

Hellblade

No Man's Sky هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تیم Hello Games گفته که بازی را امسال (۲۰۱۸) برای ایکس باکس وان عرضه می‌کند اما اگر منتظر بازی کردن Hellblade روی ایکس باکس هستید فقط باید تا ۲۲ فروردین منتظر بمانید و ۲۵ دلار برای آن کنار بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    ننگ بر این دو بازی

    • Sasan_Entezari
      Sasan_Entezari | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

      حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی