ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش نینتندو سوییچ در ژاپن به مرز ۴ میلیون واحد رسید

بنا بر آمار منتشر شده از سوی شرکت آماری مدیا کریِیت (Media Create) و مجله فامیتسو که هر دو مراجعی معتبر در کشور ژاپن به حساب می‌آیند، نینتندو سوییچ موفق شده تا فروشی ۴ میلیون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

بنا بر آمار منتشر شده از سوی شرکت آماری مدیا کریِیت (Media Create) و مجله فامیتسو که هر دو مراجعی معتبر در کشور ژاپن به حساب می‌آیند، نینتندو سوییچ موفق شده تا فروشی ۴ میلیون واحدی را در خانه خود تا ۲۵ مارس برابر با ۵ فروردین ماه کسب کند.

البته آمار ارائه شده از سوی این دو منبع با یکدیگر برابر نیست و اختلاف تقریبا ۸۵ هزار واحدی دارد. مدیا کرییت می‌گوید نینتندو تا ۵ فروردین ۳ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۷۴۸ واحد از کنسول خود فروخته اما مجله فامیتسو به نقل از منابع خود، این رقم را ۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۱۴۴ واحد اعلام می‌کند. اختلاف ۸۴ هزار و ۳۹۶ واحدی بین دو منبع البته چندان شکاف عمیقی نیست چون نینتندو فقط در همین یک هفته اخیر ۵۰ هزار واحد سوییچ فروخته است.

سوییچ

با این حال نینتندو در گزارش‌های خود همیشه به آمار ارائه شده از سوی مدیا کرییت اتکا می‌کند، بنابراین می‌توان اعتبار رقم اعلام شده از سوی این شرکت آماری را معتبرتر دانست. به هر حال، هر دو منبع رقمی نزدیک به ۴ میلیون را گزارش می‌دهند که دستاوردی بزرگ برای نینتندو طی یک سال به حساب می‌آید.

طبق آخرین آمار منتشر شده، نینتندو سوییچ تا آخرین روز سال ۲۰۱۷ میلادی (۳ ماه پیش) نزدیک به ۱۵ میلیون واحد فروش داشته که یعنی در عرض ۹ ماه، بیشتر از Wii U طی ۵ سال فروخته است.

نینتندو سوییچ

نینتندو ماه آینده و در تاریخ ۲۶ آوریل برابر با ۶ اردیبهشت ماه گزارش مالی خود از ۳ ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۸ را منتشر خواهد کرد و آن زمان می‌توان با اطمینان در مورد آمار فروش این کنسول بازی محبوب سخن گفت.

کنسول جدید ژاپنی‌ها به قدری خوش اقبال ظاهر شده که حتی توانسته از پلی استیشن ۲، پرفروش‌ترین کنسول تاریخ، در شرایط مشابه یکساله فروش بیشتری داشته باشد و رکورد سریع‌ترین فروش میان تمام کنسول‌های خانگی تاریخ را در منطقه آمریکای شمالی کسب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی