ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید macOS رایانه های مک
تکنولوژی

پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال در به روز رسانی جدید سیستم عامل macOS

بالاخره با عرضه نسخه 10.13.4 سیستم عامل macOS برای رایانه های مک، اپل چندین قابلیت که در زمان کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال گذشته وعده آنها را داده بود را در اختیار کاربران رایانه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بالاخره با عرضه نسخه 10.13.4 سیستم عامل macOS برای رایانه های مک، اپل چندین قابلیت که در زمان کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال گذشته وعده آنها را داده بود را در اختیار کاربران رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایش قرار خواهد داد.

از جمله مهمترین قابلیت های به روز رسانی تازه macOS High Sierra افزوده شدن امکان اتصال کارت های گرافیک اکسترنال برای افزایش قدرت پردازشی رایانه های مک است. حالا توسعه دهندگان، تولید کنندگان محتواهای ویدیویی و گیمرهای سنتی و همچنین کاربران هدست های واقعیت مجازی می توانند چندین ترافلاپس توان پردازشی اضافه را از طریق درگاه تاندبولت ۳ روی رایانه های مک خود داشته باشند.

گرچه شاید نتوانید با این قدرت اضافه تمام کارهایی که از رایانه های پرقدرت برمی آید را با مک بوک ایر خود و این قابلیت جدید را به انجام برسانید، اما حالا کاربران حرفه ای تر بیشتر از قبل می توانند روی مک بوک های خود حساب کنند.

از دیگر ویژگی های جدید macOS 10.13.4 می توان به امکان چت تجاری (Business Chat) در پیامرسان Messages در آمریکا اشاره کرد. ضمناً جهت حفظ بهتر حریم خصوصی کاربران در مرورگر سافاری، از این پس پیش از انتخاب فیلد رمزها، قابلیت autofilling فعال نخواهد شد. مهمترین تغییرات بعدی نیز اکثراً در این مرورگر اعمال شده است.

علاوه بر macOS، اپلیکیشن کاربردی iTunes نیز یک آپدیت مهم هم برای کاربران مک و هم برای کاربران ویندوز دریافت کرده است. در این به روز رسانی بخش Music Video مشابه اپلیکیشن Apple Music در دسکتاپ اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی