ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هک اپلیکیشن MyFitnessPall برند Under Armour
تکنولوژی

با هک اپلیکیشن ردیاب سلامتی MyFitnessPall اطلاعات ۱۵۰ میلیون کاربر آن دزدیده شد

این روزها «Under Armour» به یک برند مشهور در عرصه تولید پوشاک ورزشی تبدیل شده و مدتی هست که وارد عرصه فناوری پوشیدنی های هوشمند و ردیاب های سلامتی نیز شده. حال خبر رسیده اپلیکیشن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

این روزها «Under Armour» به یک برند مشهور در عرصه تولید پوشاک ورزشی تبدیل شده و مدتی هست که وارد عرصه فناوری پوشیدنی های هوشمند و ردیاب های سلامتی نیز شده. حال خبر رسیده اپلیکیشن ردیاب فعالیت های بدنی این کمپانی، یعنی MyFitnessPall توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته و از این طریق اطلاعات شخصی بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آن به بیرون درز کرده است.

کمپانی Under Armour به طور رسمی وقوع این حمله را تایید کرده و گفته است که اطلاعات درز کرده شامل رمزهای عبور، ایمیل ها و تاریخچه فعالیت های بدنی و برنامه های تغذیه ای کاربران می شده و خوشبختانه اطلاعات حساب های مالی افراد،‌ شماره ملی آنها و شماره سریال گواهی نامه رانندگی آنها در معرض خطر قرار نگرفته اند.

هک اپلیکیشن MyFitnessPall برند Under Armour

البته این خبر به معنی این نیست که این دسته از کاربران و یا حتی سایر استفاده کنندگان از اپلیکیشن محبوب MyFitnessPall در امنیت کامل قرار دارند، چرا که به نظر می رسد هنوز به طور کامل مسیر دسترسی نفوذگران به اپ مذکور مسدود نشده و با همین اطلاعات درز پیدا کرده نیز امکان ایجاد دردسر برای آنها وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که هکرها چطور توانسته اند به دیتاهای مورد اشاره دسترسی پیدا کنند، اما Under Armour به کاربران خود توصیه کرده که به سرعت رمز عبور حساب کاربری شان را با یک رمز کاملاً امن و استاندارد جایگزین نمایند.

تا امروز این بزرگترین ماجرای هکری سال ۲۰۱۸ و پنجمین نفوذ گسترده در کل تاریخ فعالیت های هکری به حساب می آید. در رده بندی فوق همچنان افشای اطلاعات بیش از ۳ میلیارد کاربر سرویس ایمل یاهو با اقتدار در رده نخست قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ارسلان ارغوان
    ارسلان ارغوان | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    مثلا رژیم غذایی من بدبخت چه بدردشون میخوره؟!
    ببرن واس خودشون گور پدرشون!

مطالب پیشنهادی