ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوت 8
تکنولوژی

نوت ۸ و گلکسی اس ۸ حالا از تصاویر گیف در حالت Always on Display پشتیبانی می کنند

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای سه دیوایس گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ منتشر کرده که قابلیتی کوچک اما بسیار جذاب را به آن ها اضافه می کند. با دریافت این به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سامسونگ به تازگی آپدیتی برای سه دیوایس گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ منتشر کرده که قابلیتی کوچک اما بسیار جذاب را به آن ها اضافه می کند. با دریافت این به روزرسانی از این پس قادر خواهید بود که در حالت صفحه همیشه روشن (Always on Display) تصاویر متحرک گیف را برای بک گراند خود انتخاب کنید.

اگرچه این قابلیت، یعنی پشتیبانی از تصاویر گیف همیشه در دیوایس های مذکور وجود داشته اما وقتی یکی از آن ها را برای پس زمینه انتخاب می کردید، تصویر هیچ حرکتی از خود به نمایش نمی گذاشت. اما حالا و به لطف این به روزرسانی می توانید شاهد حرکت تصاویر گیف در حالت نمایشگر همیشه روشن باشید.

با این وجود قابلیت مذکور فعلا محدودیت عجیبی دارد، آن هم این که تصویر گیف را فقط پس از قفل کردن موبایل و برای چند ثانیه خواهید دید. بعد از آن تصویر دوباره به حالت ثابت در می آید و برای تماشای مجدد حرکت آن می بایست روی صفحه دابل تپ کنید.

برای فعالسازی این گزینه کافیست از تنظیمات اندروید به بخش Lock screen and security رفته و سپس به بهش Always on Display بروید. اینجا باید از میان دو گزینه Clock یا Home، یکی را انتخاب کرده و مجددا به صفحه Lock screen and security برگردید. حالا می بایست گزینه های Clock و FaceWidgets را انتخاب کرده و از میان استایل های مختلف ساعت گزینه ای که در تصویر پایین می بینید را برگزینید:

بعد از این کار قادرید تصویر گیف مد نظرتان را از گالری موبایل انتخاب کرده یا یکی از گیف های آماده سامسونگ را روی ساعت بنشانید. فراموش نکنید که بعد از انجام این کار حتما گزینه Apply را بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mortezanosrati
    mortezanosrati | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    این ویژگی در برابر نوآوری ها و امکانات هواوی اصلا حرفی واسه گفتن نداره
    بهتره به جای دل بستن به یه برند که فقط دنبال سودآوری هست دیگه بسه
    بیایم هوشمندانه خرید کنیم و به یه برند بی دلیل دل نبندیم
    هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و توی آن ها گوشی های فرسوده شما را با گوشی های مدل جدید خودش به صورت مجانی جایگزین می کنه و موقع خرید هم هدیه هایی مثل اسپیکر و هدست یا کارت هدیه میده

  • fouzhan Tanpoosh
    fouzhan Tanpoosh | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    برای s7 edge با اوریو کار میکنه

  • amin_jhr
    amin_jhr | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    احتمالا به این دلیل که مصرف باطری بسیار بالا میبره

مطالب پیشنهادی