ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ماژولار Moto Z3 Play موتورولا
تکنولوژی

انتشار رندرهایی جدید از موبایل ماژولار میان رده Moto Z3 Play موتورولا

روز گذشته رندرهایی از موبایل میان رده و ماژولار Moto Z3 Play متعلق به کمپانی موتورولا در فضای مجازی انتشار یافت که تصویری نسبتاً واضح را از نمای ظاهری آن به نمایش می گذارند. حساب کاربری OnLeaks ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

روز گذشته رندرهایی از موبایل میان رده و ماژولار Moto Z3 Play متعلق به کمپانی موتورولا در فضای مجازی انتشار یافت که تصویری نسبتاً واضح را از نمای ظاهری آن به نمایش می گذارند.

حساب کاربری OnLeaks به عنوان افشا کننده تصاویر مذکور مدعی شده که این ها رندرهای نهایی موبایل معرفی نشده موتورولا بوده و نشان دهنده ایده این شرکت برای موبایل ماژولار بعدی آنها خواهد بود.

موبایل ماژولار Moto Z3 Play موتورولا

طبق گفته این منبع، Moto Z3 Play طول و عرض بدنه برابری با نسل قبل خود Moto Z2 Play دارد، اما ضخامت آن (۵.۹ میلی متر) به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. ضمناً به لطف حاشیه های کم، نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن +FHD در نمای جلوی آن جای گرفته است.

موبایل ماژولار Moto Z3 Play موتورولا

همچنین گفته شده دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک سنسور ۱۲ و یک سنسور مونوکروم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در زیر بدنه نیز چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۳۶ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جا خوش کرده اند. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه هم بر عهده یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

ضمناً قرار است یک مدل ارزان تر از Moto Z3 Play با رم ۴ گیگابایتی و (احتمالاً) ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

موبایل ماژولار Moto Z3 Play موتورولا

همان طور که در تصاویر ابتدای مطلب قابل مشاهده است محصول تازه موتورولا در بدنه پشتی خود یک کانکتور ۱۶ پینی دارد که می توان به کمک آن از ماژول های مختلفی که موتورلا برای موبایل های خود تدارک دیده است استفاده نمود.

با توجه به دریافت مجوزهای لازم از رگولاتوری آمریکا، انتظار عرضه این موبایل ماژولار تا حداکثر یک یا دو ماه آینده وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی