ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین نشانه‌های رسمی از معرفی وان پلاس 6 نمایان شد؛ رقیب ۵۰۰ دلاری آیفون 10

به نظر می‌رسد که معرفی‌ بعدی پر سر و صدای صنعت تلفن‌های هوشمند به پرچمدار وان پلاس تعلق داشته باشد چرا که این کمپانی قصد دارد از وان پلاس 6 در ماه آینده رونمایی کند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به نظر می‌رسد که معرفی‌ بعدی پر سر و صدای صنعت تلفن‌های هوشمند به پرچمدار وان پلاس تعلق داشته باشد چرا که این کمپانی قصد دارد از وان پلاس 6 در ماه آینده رونمایی کند. با اینکه هنوز خبری رسمی درباره این موبایل منتشر نشده اما در حال حاضر یکی از جنجالی ترین موبایل‌ها به شمار می‌رود چرا که مانند آیفون 10 از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. حال این شرکت با منتشر کردن یک ویدیو چند ثانیه‌ای به طرفداران پیشنهاد کرده که خود برای استفاده از این تلفن هوشمند آماده کنند.

در این ویدیو کمپانی وان پلاس با حک کردن عبارت «سرعتی که به آن نیازمندید» و به نمایش گذاشتن عدد ۶، به نوعی عرضه وان پلاس 6 را تایید کرده و در پایان نیز برای آنکه خیال طرفدارانش را راحت کند، عبارت «خودتان را آماده کنید» را با استفاده‌ی زیرکانه‌ای از همین رقم ترکیب کرده است.

وان پلاس 6 قرار است با بهره‌گیری از چیپ جامع قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم به همراه یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه شود که بریدگی نمایشگر ویژگی اصلی آن بوده و توسط مدیرعامل شرکت وان پلاس هم تایید شده است.

پرچمدار جدید وان پلاس از لحاظ طراحی تقریبا هیچ تفاوت عمده‌ای با اوپو R15 ندارد و البته تعجبی هم نیست چون هر دو کپانی اوپو و وان پلاس تحت مالکیت BBK Electronics هستند.

موبایل مذکور از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ بهره می برد، کمی بلندتر از نمایشگر ۱۸ به ۹ وان پلاس 5T. البته وقتی فضای موجود در قسمت چپ و راست بریدگی بالای نمایشگر را در نظر نگیرید همان نسبت ۱۸ به ۹ بدست خواهد آمد.

با این مشخصات و قیمت حداقل ۵۲۵ دلاری‌اش، تلفن هوشمند یاد شده می‌تواند به پرچمدار پر فروشی تبدیل شود چرا که هرچند قیمتش افزایش یافته ما هنوز با توجه به خصوصیاتش در مقایسه با رقبا، قابل قبول و مناسب است.

اوایل دی ماه سال گذشته شایعه‌ای در مورد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در وان پلاس ۶ شنیدیم اما با توجه به تصاویر منتشر شده فعلی، گویا این موضوع صحت ندارد و سنسور مذکور پایین تر از دوربین‌های اصلی دستگاه جای خوش کرده است. طبق شایعات پیشین، این تلفن همراه بدنه پشتی شیشه‌ای داشته و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

به تازگی کمپانی یاد شده اعلام کرده که با همکاری استودیو مارول قرار است نسخه‌ای مخصوصی از پرچمدارش یعنی وان پلاس 6 را با یک تم اونجرز به بازار عرضه کند. طرفداران فیلم‌های سینمایی و کمیک بوک مشخصا با این استودیو و فیلم‌هایش که در واقع پرفروش ترین سری فیلم‌های تاریخ را از آن خود دارد، آشنا هستند.

ویدیویی نیز درباره همین همکاری منتشر شده که به نمایش لوگوی همزمان این دو شرکت اختصاص دارد. از آنجایی که فیلم بعدی این استودیو قرار است در ماه آینده منتشر شود و بدون شک به یکی از پرفروش ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدل خواهد شد، وان پلاس قصد دارد از این موج استفاده کرده و به نوعی مخاطبان سینما را به خریدارانش اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mahkoom Mahkoom
    Mahkoom Mahkoom | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    واقعا اینا 16 مگا پیکسل دوربین دارن ؟هم جلو هم عقب 16 واقعیه ؟ http://gooshichand.com/item/OnePlus_5T/

  • amirhosein moosanejad
    amirhosein moosanejad | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    اونگرز نه.اونجرز درسته

    • emad.atf
      emad.atf | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

      اونگرز چیه دیگه داداش ?

  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

    حداقل قیمتش ۳ تومن میشه بیاد ایران. ?

مطالب پیشنهادی