ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در ویدیوی جدید شما را با دستیار دیجیتالی Xiao AI آشنا می کند

جنگ دستیارهای دیجیتالی هر روز جدی تر می شود و غول های بیشتری قدم به این عرصه می گذراند، از جمله شیائومی که در نسخه ۹ رابط کاربری MIUI از دستیار دیجیتالی خود به نام Xiao ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

جنگ دستیارهای دیجیتالی هر روز جدی تر می شود و غول های بیشتری قدم به این عرصه می گذراند، از جمله شیائومی که در نسخه ۹ رابط کاربری MIUI از دستیار دیجیتالی خود به نام Xiao AI پرده برداشته است. این دستیار دیجیتالی فعلاً فقط از زبان چینی پشتیبانی می کند، اما شیائومی پنجمین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان به حساب می آید و علاوه بر چین، بخش قابل توجهی از کشورهای در حال توسعه مثل هند و سنگاپور را هم در اختیار دارد، بر همین اساس انتظار می رود به زودی شاهد اضافه شدن زبان انگلیسی به دستیار دیجیتالی این غول دنیای موبایل باشیم.

شیائومی کمی قبل هم یک تفاهم نامه همکاری با مایکروسافت در مورد هوش مصنوعی و پردازش های ابری امضا کرده بود که احتمال دارد با توسعه دستیار دیجیتالی شرکت چینی مرتبط باشد. Xiao AI در حال حاضر به شکل پیش فرض روی پرچمدار جدید شیائومی یعنی Mi Mix 2S عرضه می شود و با بروزرسانی قابلیت اضافه شدن به نسخه چینی از رابط کاربری محصولات قبلی این شرکت را هم دارد.

اگر می خواهید امکانات این دستیار دیجیتالی تازه وارد را با رقبای خود مقایسه کنید از شما دعوت می کنیم ویدیویی که شرکت شیائومی با زیرنویس انگلیسی روی حساب یوتوب خود قرار داده است را مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی