ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 11.4
موبایل

اولین نسخه‌ی بتا از iOS 11.4 منتشر شد

به دنبال عرضه‌ی رسمی iOS 11.3 برای کاربران، اپل دیروز اولین نسخه‌ی بتای iOS 11.4 را برای آیفون و آیپد جهت استفاده توسعه کنندگان، عرضه نمود. همچنین اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌های watchOS 4.3.1 برای پوشیدنی‌های اپل‌واچ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به دنبال عرضه‌ی رسمی iOS 11.3 برای کاربران، اپل دیروز اولین نسخه‌ی بتای iOS 11.4 را برای آیفون و آیپد جهت استفاده توسعه کنندگان، عرضه نمود. همچنین اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌های watchOS 4.3.1 برای پوشیدنی‌های اپل‌واچ و tvOS 11.4 برای تلویزیون‌ها و هوم پاد اپل منتشر شد.

به روز رسانی جدید سیستم عامل تلفن‌های هوشمند اپل یعنی iOS 11.4 علاوه بر از بین بردن اشکالات نرم افزاری نسخه قبلی توانسته قابلیت های جدیدی را نیز به این سیستم عامل اضافه کند.

اپل در هفتم فرودین ماه امسال در همایشی اعلام نمود که این ورژن از سیستم عامل به همراه فریم‌ورک کلاسیک کیت عرضه خواهد شد که به طور مستقیم با اپلیکیشن‌های از آیپد به نام Schoolwork سر و کار دارد. این دو در کنار هم به معلم‌ها و شاگردان کمک می‌کند که روند انجام تکالیف مدرسه را آسانتر کرده، نظارت، آنالیز پیشرفت و نمره دهی را نیز تسریع بخشد.

همچنین نسخه‌ی iOS 11.4 بازگشت ویژگی AirPlay 2 به این سیستم عامل را نوید می‌دهد که در ورژن قبلی حذف شده بود. ویژگی یاد شده به کاربر اجازه می‌داد محتوای صوتی دلخواه خود را از طریق چند گجت به طور همزمان ضبط کرده و حتی آن را به صورت آنلاین استریم کند.

از این ویژگی نیز می‌توان برای ضبط و استریم به وسیله چندین هوم پاد نیز بهره برد. سیستم عامل جدید قابلیت جفت کردن استریو هوم پاد‌ها را نیز معرفی کرده است. البته هنوز نمی‌توان از این ویژگی بهره برد و نیاز است که آپدیت جدیدی برای سخت افزار هوم پاد عرضه گردد.

از طرف دیگر در این نسخه پیغام‌های موجود در حافظه‌ی ابری iCloud دقیقا به همان شکلی که نوشته شده‌اند، ادا می‌گردنند چرا که پیغام مذکور توسط سیستم عامل و همچنین گجت‌های اپل بررسی و تنظیم خواهد شد.

ویژگی AirPlay 2 در tvOS 11.4 دوباره معرفی شده و به نسل چهارم و پنجم تلویزیون‌های اپل که در واقع از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند، بازگشته است. همچنین watchOS 4.3.1 نیز علاوه بر رفع اشکلات نرم افزاری تغییرات عمده‌ای نیز داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی