ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-model 3
خودرو

ایلان ماسک شخصاً کنترل تولید تسلا مدل 3 را به دست گرفت

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده در پی عدم دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تحویل خودروی تسلا مدل 3 به مشتریان، شخصاً کنترل بخش تولید این خودروی الکتریکی را به دست گرفته است. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده در پی عدم دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تحویل خودروی تسلا مدل 3 به مشتریان، شخصاً کنترل بخش تولید این خودروی الکتریکی را به دست گرفته است.

بر اساس برنامه ریزی ها قرار بوده که تا انتهای ماه مارس (11 فروردین سال جاری) روزانه 500 خودوری مدل 3 یا در هفته 2500 دستگاه از آن تولید شود. ولی بر اساس ایمیل هایی که برای بسیاری از کارمندان تسلا ارسال شده، این کمپانی تنها توانسته نزدیک به 2000 دستگاه در هفته تولید کند.

یادآوری می کنیم که ماه ها قبل ماسک تخمین زده بود که تا انتهای سال 2017 میلادی کمپانی در هر ماه 20 هزار خودروی مدل 3 تولید خواهد کرد. در برخی از برهه های زمانی سال 2017 نیز تسلا به میزان بسیار زیادی از تولید خود عقب افتاده بود و حتی در زمانی که قول تولید 1500 دستگاه خودروی مدل 3 را داده بود، توانسته بود تنها 260 دستگاه را تولید کند.

ماسک اخیراً با اشاره به اینکه کسب و کار در زمینه خودرو یک جهنم است، اعلام کرده حتی شب ها در کمپانی می خوابد تا به این ترتیب بتواند به فرایند تولید نظارت کند و  «داگ فیلد»، سرپست بخش مهندسان را تحت فشار بیشتری برای تولید قرار دهد. او در این خصوص گفته:

«حدود یک سال قبل از داگ درخواست کردم که هر دو بخش مهندسی و تولید را مدیریت کند. او موافق بود که تسلا نیاز به هم راستا کردن این دو بخش دارد و اعتقاد داشت که ما نمی خواهیم خودرویی را طراحی کنیم که ساخت آن به طرز دیوانه واری مشکل باش».

مدیر عامل تسلادر ادامه افزوده که اعتقاد دارد بهتر است مسائل را به بخش های کوچکتری تقسیم کنند. همچنین پیش از این ایمیل های ارسالی از سوی کمپانی برای برخی از کارمندان فاش شده بود که از کارمندان درخواست شده بود به طور داوطلبانه در خط تولید تسلا مدل 3 فعالیت کنند تا فرایند تولید با سرعت بیشتری پیش برود.

تسلا در روزهای اخیر با مشکلات دیگری نیز مواجه شده که از مهمترین آنها می توان به فراخوان گسترده برای بیش از 123 هزار دستگاه خودروی مدل S اشاره کرد که صاحبان آنها باید برای تعویض قطعه ای در جعبه فرمان به نمایندگی ها مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    امیدوارم با این همه تلاش موفق بشه. و این طور هم خواهد شد. نتجه تلاش با برنامه و هدفمند موفقیته

مطالب پیشنهادی