ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسن روحانی: با فیلترینگ تلگرام کام مردم را تلخ نکنید

حسن روحانی، رییس جمهوری در دیدار با جمعی از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام اعلام کرد:«بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‌ها بوده است نه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۹

حسن روحانی، رییس جمهوری در دیدار با جمعی از مدیران ارشد کشوری، در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام اعلام کرد:«بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‌ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی. کام مردم را با اینگونه حرفها تلخ نکنید و در این بحران بیکاری در کشور تیشه به ریشه اشتغال نزنید.»

با مطرح شدن موضوع فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام در روزهای آغازین سال سال 97، موجی از نگرانی و بلاتکلیفی در میان کاربران پدید آمده است. برخی از نمایندگان مجلس نیز در این میان خبر از تصویب شدن فیلترینگ تلگرام در وزارت ارتباطات دادند که با وجود تکذیب شدن از سوی روابط عمومی این وزارتخانه، بعدتر اعلام شد که این تصمیم در بالاترین سطح اتخاذ شده و به زودی عملی خواهد شد، هرچند این صحبت هم توسط برخی دیگر از نمایندگان مجلس تاحدی رد شد ولی گوینده آن، یعنی «علاءدین بروجردی» اخیرا با پافشاری در این موضوع اعلام حمایت خود و برخی دیگر از مسئولان را درباره فیلترینگ تلگرام نشان داده است.

اما از آنجا که رییس جمهور به عنوان رییس قوه مجریه و نیز رییس شورای عالی فضای مجازی، همواره مخالفت خود را با ایجاد محدودیت در فضای مجازی اعلام کرده بود، کاربران در انتظار اظهار نظر جدیدی از سوی وی در این خصوص بودند. روحانی پیش‌تر وعده داده بود که وزیر ارتباطات هیچ‌گاه دستش روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت و بنا به صحبت‌های او در دیدارش با مدیران ارشد کشوری و گزارش سایت جماران از این دیدار، به‌نظر می‌رسد که وی همچنان نظرش بر فیلتر نکردن فضای مجازی برای مردم است.

چندی پیش سردار «حسین اشتری»، فرمانده کل نیروی انتظامی کشور، از دیگر اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور درباره طرح فیلترینگ تلگرام صحبت‌هایی شبیه به سخنان امروز ریاست جمهوری اظهار داشت و  گفت:

ٓ«چیزی که روشن است، به این گونه است که باید این فضا مدیریت شود و از ظرفیت های داخلی موجود، استفاده شود. البته برای تهدیدها و آسیب ها و چالش هایی که می تواند برای مردم داشته باشد، باید فکری اندیشید.این موضوع به ویژه پس از اظهار نظر یکی از نمایندگان بلندپایه پارلمان شدت بیشتری گرفته است.»

البته فیلترینگ این شبکه اجتماعی همان‌طور که پیش‌تر در دیجیاتو بررسی شد تنها به دست یک نفر نیست و ارگان‌های مختلفی درباره این موضوع حق تصمیم‌گیری دارند که تابه‌امروز برخی از آنها مواضع مثبت و منفی خود را نسبت به این موضوع بیان داشته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (49 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    خداکنه فیلتر نشه... دیگه چیزی باقی نمیمونه..

  • 007
    007 | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    مرد نامرئی پفیوز خان خفه کار کن‌باشه

  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    http://s9.picofile.com/file/8322977950/photo_2018_04_04_21_13_16.jpg


    بچه ها به نظرتون با این عرزشی های احمق باید چیکار کرد؟ برداشتن یه سری شماره روی توی چند فیلد اکسس گذاشتن و توجه کنید به عنوان فیلدها که عنوان فیلدها تغییری پیدا نکرده ( field 1 , ...) و به گفته خودشون ریکورد ( رکورد نه ها اشتباهه فکر کنید باید بگید ریکورد ) از تلگرام استخراج کردند ( هکش کردند ) یا بقول yosof باگ بوده .

    اون عنوان فیلد رو در نظر نگیریم بنظرتون یعنی تلگرام از دیتابیس اکسس استفاده میکنه ???? . یعنی دست به هر کاری میزنن که بگن آره ما هستیم. التماس مرگ برای این افراد چون عقل ندارن بدنشون در عذابه

    • _.
      _. | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

      معلومه توی خونه زیاد عرعر کردین به ارزشی میگین عرزشی :) ایشون تقریبا تمام اکانتهای توییتر ضد دین رو هک کرده و داره اطلاعاتشون رو با عکس و کامل میریزه روی نت. چیزی که نمیدونی حرف بیخود نزن

      • Mohammad Daryabiyan
        Mohammad Daryabiyan | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

        اتفاقاً عرعر ما موقعی هستش که امثالهم رو عرزشی صدا میکنیم مثلاً عرعرعرعرعرزشی ! امتحان کن حال میده ! کلمه " ارزش " حیفه و خیلی زیادیه برای این افراد جیره بگیر استفاده بشه. و برای اون آقا که گفتین خیلی کار خوبی میکنه دستش درد نکنه زد دین رو پاک میکنه بالاخره شما دین دارید و میدونید کی درست میگه و کی غلط بقیه انسان ها حق نظری ندارند شما براشون تصمیم میگیرید دیندار شمائید.

  • amir rahimi
    amir rahimi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    ایشون همونن که دستور فیلتر میدن و بعد بعنوان رئیس جمهور میگن چرا فیلتر کردین؟ نرخ دلار رفت بالای 5000 تومن و بهترین کار اینه بحث فیلتر تلگرام رو مطرح کنیم تا دلار بره به حاشیه. همیشه کار روحانی همین بوده. یک موضوع مهمی ک تو کشور اتفاق میوفته سریع لغو یک کنسرت میشه تیتر یک روزنامه های زنجیره ای حامی روحانی.
    دغدغه کشور میشه لغو کنسرت! الان بجای اینکه کسی بپرسه آقا برجام چی شد، آقا چرا دلار شد 5200 همه میپرسن تلگرام فیلتر میشه یا نه؟ بعدش هم یک بگو مگویی راه میوفته و دست آخر روحانی بصورت کلیدی وارد میشه و جلوی فیلتر تلگرام رو میگیره و میشه قهرمان ملی عزیزان!
    دیجیاتو عزیز، بارها ثابت کردی حامی روحانی هستی. میدونم این کامنت پاک میشه. اما مرد باش پاک نکن. ممنون

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    افرین خرخرو ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی