ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زد و خوردهای جمع و جور؛ بازی های اکشن موبایل که کمتر از 100 مگابایت هستند

اگرچه سخت افزار تلفن های هوشمند رو به روز در حال پیشرفت است ولی با این حال موبایل های میان رده و اقتصادی نیز محبوبیت زیادی به کاربران دارند. همین مسئله هم باعث شده تا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اگرچه سخت افزار تلفن های هوشمند رو به روز در حال پیشرفت است ولی با این حال موبایل های میان رده و اقتصادی نیز محبوبیت زیادی به کاربران دارند. همین مسئله هم باعث شده تا بازی های کم حجم و سبک درصد زیادی از عناوین مارکت ها، به خصوص گوگل پلی، را تشکیل دهند.

اما بین انبوه زیاد اپ های کم حجم اسمارت فون ها، کدام یک ارزش کافی برای تجربه کردن دارند؟ در مطلب پیش رو می خواهیم با معرفی بازی های اکشن موبایل که روی سیستم عامل اندروید کمتر از 100 مگابایت هستند، به این سوال جواب بدهیم. بنابراین اگر از علاقه مندان به بازی های سبک و در عین حال جذاب هستید، با ما همراه باشید.

Sniper X With Jason Statham

بازی های اکشن موبایل

  • بازی آفلاین است

اسنایپر با طعم جیسون استاتهام؛ با وجود اینکه بین بازی های تیراندازی با اسلحه های دور برد همچنان هیتمن اسنایپر (Hitman Sniper) حرف اول را می زند ولی وقتی صحبت از «بازی های اکشن موبایل کم حجم» به میان می آید ساخته استودیو گلو گیمز (Glu Games) معمولا گزینه بهتری است.

به خصوص که حضور صدای استاتهام هم می تواند دلیل دیگری برای تجربه اسنایپر ایکس (Sniper X) باشد. همانند تمام عناوین مشابه در اینجا نیز با اسلحه تان یک جا کمین می کنید و اهدافی که در هر مرحله مشخص شده را از پا در می آورید. همچنین می توانید سلاح های جدید تر بخرید یا حتی از قابلیت آهسته کردن زمان کمک بگیرید.

Sniper X

Sniper X

سازنده: Glu Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 183 / 50.6 مگابایت زبان:

Dan The Man

dan-the-man

  • بازی آفلاین است

شاید بهترین جمله برای توصیف Dan The Man، «ادای دینی به عناوین دهه 90» باشد. بازی هر چند با گیم پلی سرگرم کننده و اکشن خود می تواند هر سلیقه ای را جذب خود کند ولی به خاطر شباهت هایش با عناوین قدیمی تر، چیزی بیشتر از یک بازی جذاب برای علاقه مندان به کنسول های سگا و رقیبانش است.

مشت های استریت آو ریج (Street of Rage) را با نحوه طراحی مراحل متال اسلاگ (Metal Slug) ترکیب کنید تا Dan The Man به دست بیاید. در بازی کنترل شخصیتی را دارید که برای نجات مردم روستای خود به پا خواسته است؛ با دکمه های سمت چپ حرکت می کنید و با دکمه های سمت راست به دشمنان ضربه می زنید.

Dan the Man

Dan the Man

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 105 / 70.2 مگابایت زبان:

Shadow Fight 2

بازی های اکشن موبایل

  • بازی آفلاین و آنلاین است

سبک گرافیکی خاص شادو فایت 2 باعث شده تا اتمسفر بازی در همان لحظات اولیه جذب تان کند

داستان شادو فایت 3 (Shadow Fight)، ویژگی های مثبت زیادش و البته سیستم پرداخت درون برنامه افتضاحی که دارد دیگر قدیمی شده است. بنابراین یک راست می رویم سر اصل مطلب؛ شادو فایت 2 همچنان یکی از بهترین عناوین مبارزه ای اسمارت فون ها بوده و اگر از طرفداران بازی های اکشن موبایل با طعم مشت و لگد هستید، اصلا نا امیدتان می کند.

چیزی که سری شادو فایت را همیشه نسبت به بازی های مشابه متمایز تر کرده، وجود قابلیت های نقش آفرینی و اهمیت استراتژی های نبرد در بازی است. بعد از پیروزی و بسته به سکه هایی که به دست آورید، می توانید اسلحه یا زره های جدیدتر گرفته و مجهزتر سایه ها را از پا در بیاورید. نسخه پولی بازی نیز چند ماه پیش با محتویات بیشتر عرضه شد.

Shadow Fight 2

Shadow Fight 2

سازنده: Nekki GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 142.9 / 86.1 / 255 مگابایت زبان:

Drive Ahead

Drive Ahead!-mobile-game

  • بازی آفلاین و آنلاین است

اگر بازی های اکشن موبایل را فقط به تیراندازی محدود نکنیم، Drive Ahead هم میان اپ های زیر 100 مگابایت اندروید حرف های زیادی برای گفتن دارد. گیم پلی Drive Ahead از دو قسمت گوناگون تشکیل شده است که یکی از آن ها بی شباهت به مسابقات گلادیاتورها نیست.

Drive Ahead دارای حالت تک نفره و چند نفره است؛ در قسمت چند نفره می توانید از طریق هات اسپات نیز بازی کنید

در این بخش دو بازیکن کنترل دو ماشین را دارند و هر کس باید با تایر یا پرتاب وسایل دیگر، سر حریف خود را هدف قرار داده و بزند. هر فردی که پنج بار این کار را انجام دهد، پیروز خواهد شد. این از قسمت اول، اما در بخش دوم کسی که با حرکت ماشین های خود توپ را سه بار به کنج دروازه بفرستد، مسابقه را خواهد برد.

Drive Ahead!

Drive Ahead!

سازنده: Dodreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 355 / 92 مگابایت زبان:

N.O.V.A Legacy

بازی های اکشن موبایل

  • بازی آفلاین و آنلاین است

از هر چه گوییم، سخن گیم لافت (البته نه در همه موارد) خوش ترست؛ نووا لگسی (N.O.V.A Legacy) یکی از پروژه های خوب فرانسوی ها در چند سال گذشته است. نووا با وجود حجم خیلی پایینش، هر ویژگی که از بازی های اکشن موبایل بخواهید را دارد: یک گیم پلی پر زد و خورد، وجود حالت داستانی در کنار بخش آنلاین و حتی گرافیکی مناسب.

بازی در واقع بازسازی قسمت اول سری نووا به حساب می آید. این مجموعه از همان ابتدا به خاطر گیم پلی شبیه به سری معروف هیلو مورد توجهات قرار گرفت و داشتن یک تجربه مشابه آن هم تنها با 30 مگابایت چیزی نیست که همیشه ببینیم. زمزمه ها نشان می دهند که گیم لافت امسال و بعد از انتظارات فراوان نووا 4 را عرضه خواهد کرد.

N.O.V.A Legacy

N.O.V.A Legacy

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70 / 30 مگابایت زبان:

Hopeless 3: Dark Hollow Earth

hopeless-3-dark-hollow-earth

  • بازی آفلاین است

سری هوپلس (Hopeless) همیشه مثال خوبی برای اثبات ضرب المثل «در نومیدی بس امید است» بوده و در قسمت سوم نیز حباب هایی را می بینیم که در دالان های تاریک و مسیری پر از چالش باید هم نوعان شان را از چنگال هیولاها نجات دهند. از لحاظ گیم پلی، هوپلس 3 راه قسمت دوم را ادامه می دهد.

یعنی حباب ها در مسیری غار مانند روی ریلی حرکت می کنند و تنها کاری که باید بکنید، شلیک به سمت دشمنان است. البته همه چیز به آن آسانی که فکر می کنید نخواهد بود. حباب ها و هیولاها هر دو از سمت تاریکی به شما می آیند و بنابراین تا لحظه آخر نمی توانید حس بزنید که کدام یک دوست و کدام دشمن است؛ احتمال دارد حتی خودی را بکشید.

Hopeless 3: Dark Hollow Earth

Hopeless 3: Dark Hollow Earth

سازنده: Upopa Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 209.9 / 42.79 مگابایت زبان:

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

بازی های اکشن موبایل

  • بازی آفلاین است

بزرگترین وجه تمایز استیک اسکواد (Stick Squad) نسبت به اسنایپر ایکس و بقیه بازی های مشابه، شوخی های فراوان آن است. سازنده در کنار یک گیم پلی سرگرم کننده، سعی کرده با دیالوگ های طنز لبخند را به بازیکن ها هدیه بدهد و تا حد زیادی هم توانسته موفق باشد.

بنابراین اگر از کلیشه های اکشن خسته شده اید و به دنبال یک دلیل برای تجربه استیک اسکواد: اسنایپر بتل گراند هستید ما آن دلیل را به شما می دهیم؛ شوخی های فراوان و طنز مناسب. همانند بقیه بازی های اکشن موبایل هم سبک، در اسنایپر بتل گراند نیز با اسلحه های خود به اهداف گوناگونی حمله می کنید و آن ها را می کشید.

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

Stick Squad: Sniper Battlegrounds

سازنده: FDG Mobile Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84 / 54 مگابایت زبان:

Rush Fight

بازی های اکشن موبایل

  • بازی آفلاین است

راش فایت (Rush Fight) عنوانی نیست که ساعت ها پایش بنشینید اما اگر به دنبال بازی هستید که در مواقع بی حوصلگی سرگرمش شوید و برای چند دقیقه طعم آرامش بچشید، راش فایت از تمام بازی های لیست مناسب تر است. سرعت در راش حرف اول را می زند. بازی به قدری سریع است که در کمتر از یک دقیقه می توانید بیش از ده بار آن را تکرار کنید.

در این عنوان، گروهی از دشمنان از دو جهت حمله می کنند و برای نابود کردن شان کافیست تنها به دو سمت راست و چپ صفحه اسمارت فون خود ضربه بزنید. ولی نکته جالب ماجرا، به حرکت همزمان شخصیت های بد داستان با شما بر می گردد؛ اگر کاری نکنید بازی می ایستد اما با هر ضربه دشمنان نزدیک تر می شوند: باید زمان بندی خوبی داشته باشد.

Rush Fight

Rush Fight

سازنده: Ekaterina Vdovenko قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 176.2 / 56.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • muhammadreza
    muhammadreza | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    sniper x بازی بیستی بود

  • abolfazl_bashiri
    abolfazl_bashiri | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    نوشتید کمتر از صد مگ نوا فک کنم بالای ۲ گیگ دیتا داره بقیه بماند

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

      سلام، نووا لگسی یک نسخه از سری نووا با حجم خیلی پایین است.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    از اینا که معرفی کردید
    Dan the Man
    رو بازی کردم که محشره.

مطالب پیشنهادی