ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسگر جدید کانن در تاریکی ویدیوی صحنه آهسته با کیفیت ثبت می کند [تماشا کنید]

شاید بسیاری این گونه تصور کنند که سونی تنها تولید کننده حسگرهای دوربین ها است، در حالی که کانن نیز در این زمینه تخصص بالایی دارد و چند روز قبل حسگری 120 مگاپیکسلی را معرفی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

شاید بسیاری این گونه تصور کنند که سونی تنها تولید کننده حسگرهای دوربین ها است، در حالی که کانن نیز در این زمینه تخصص بالایی دارد و چند روز قبل حسگری 120 مگاپیکسلی را معرفی کرده بود که رزولوشن 13280 در 9140 یا به عبارتی کیفیت 13K را ارائه می داد. این کمپانی به تازگی حسگری را معرفی کرده که می تواند در نور بسیار کم ویدیوی صحنه آهسته با کیفیت FHD و با نرخی 100 فریم در ثانیه را ثبت کند.

محصول جدیدی کانن نیازی به منابع نور خارجی مادون قرمز ندارد

به طور معمول ثبت ویدیوی با کیفیت بالا در نور بسیار کم از عهده هر دوربینی بر نمی آید. اگر نرخ فریم ها بالاتر از میزان معمول باشد و از نور مادون قرمز نیز استفاده نشود، این موضوع پیچیده تر هم می شود. با این حال دوربین جدید کانن تصاویر با کیفیتی را در تاریکی ثبت می کند.

حسگر جدید که «35MMFHDXS» نام دارد، 35 میلی متری است و از فناوری CMOS بهره می برد. به لطف کیفیت بالا، این حسگر می تواند ویدیو هایی از آبشارها یا حیات وحش را در شب ها ثبت کند؛ ویدیو هایی که بر خلاف بسیاری از دوربین های دیگر که از فناوری مادون قرمز در دید در شب بهره می برند، تصاویری بسیار طبیعی دارد.

حسگر جدید در دو نوع سیاه و سفید و نیز رنگی ارائه می شود

حسگر یاد شده در دو نوع سیاه و سفید و نیز رنگی به مشتریان سازمانی عرضه می شود. بنا بر گفته کانن این حسگر به لطف اندازه پیکسل های بزرگ 19 میکرو متری ویدیوهایی با نویز بسیار پایین را ارائه می دهد.

محصول جدید کانن برای استفاده های خاص طراحی شده. به عنوان نمونه می توان به اهداف نظارتی یا امنیتی اشاره کرد. البته در عین حال می تواند برای خلق آثار هنری نیز به کار رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    سونی نیکون کنون پاناسونیک فرقی ندارن همه ژاپن هستن درود برژاپن افتخار اسیا

مطالب پیشنهادی