ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 9 مینی سامسونگ در گیکبنچ منتشر شد

در گذشته بسیاری از کمپانی ها پس از معرفی موبایل های پرچمدار خود، نمونه کوچکتری از آن را نیز معرفی می کردند که علی رغم ظاهر مشابه، با قیمت پایین تر و البته مشخصات ضعیف ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در گذشته بسیاری از کمپانی ها پس از معرفی موبایل های پرچمدار خود، نمونه کوچکتری از آن را نیز معرفی می کردند که علی رغم ظاهر مشابه، با قیمت پایین تر و البته مشخصات ضعیف تری روانه بازار می شد. این تلفن های هوشمند معمولاً با نام های کامپکت، لایت یا مینی (از جمله اکسپریا کامپکت، هواوی پی لایت و گلکسی اس مینی) شناخته می شدند. ولی سامسونگ پس از گلکسی اس 5 مینی، تولید سری مینی پرچمداران خود را متوقف کرد. حالا به نظر می رسد قرار است این شرایط برای کمپانی کره ای تغییر کند.

تصاویری از بنچمارک گیکبنچ منتسب به موبایل جدید سامسونگ که به تازگی منتشر شده، خبر از تلفن هوشمندی با مدل «SM-G8750» می دهد که احتمال می رود گلکسی اس 9 مینی باشد.

اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک نشان می دهد احتمالا گلکسی اس 9 مینی از چیپست اسنپدراگون 660 بهره می برد؛ چیپستی که جدیدترین نمونه میان رده کوالکام است. همچنین 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده. بر این اساس تلفن هوشمند یاد شده از اندروید 8 بهره مند خواهد بود.

انتظار می رود این موبایل از نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2220 یا بالاتر بهره ببرد و مشابه با سری گلکسی اس 9 (بررسی دیجیاتو) دارای نمایشگر بی نهایت با لبه های خمیده باشد.

به نظر می رسد یکی از دلایلی که سامسونگ در سال های اخیر موبایلی از سری مینی گلکسی اس را عرضه نکرده به معرفی سری A باز گردد. سری A در برخی از مدل ها در واقع همان مشخصاتی را ارائه می دهد که از میان رده های سری گلکسی اس مینی انتظار داریم: ظاهری تقریباً مشابه با سری اس، ولی با مشخصاتی ضعیف تر و قیمتی ارزان تر.

به عنوان نمونه نسخه 2018 گلکسی A8 (بررسی دیجیاتو) را می توان به عنوان مدل ارزان قیمت تر از سری گلکسی اس در نظر گرفت. با این حال عرضه گلکسی اس 9 مینی از سوی سامسونگ چندان هم بعید به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    ای کاش لاقل گالکسی مینی هاش لبه خمیده نداشت آخه این دیگه چه ایده ای احمقانه ای بود که سامسونگ اجراش کرد ارگونومی دستگاه رو خیلی تحت تاثیر قرار میده اینجوری پیش بره من باید تا آخر عمر با همین گالکسی S5 سر کنم

مطالب پیشنهادی