ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر متعلق به گلکسی J7 Duo؛ میان رده‌ای با دوربین دوگانه و فلاش سلفی

موبایل گلکسی J7 یکی از موبایل های میان رده ای است که طی ماه های آتی روانه بازار خواهد شد. طی هفته های اخیر، خبرهایی درباره مدل های مختلف گلکسی J7 به گوش رسیده و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

موبایل گلکسی J7 یکی از موبایل های میان رده ای است که طی ماه های آتی روانه بازار خواهد شد. طی هفته های اخیر، خبرهایی درباره مدل های مختلف گلکسی J7 به گوش رسیده و از این بابت، از وجود چنین دستگاهی اطمینان کامل داریم.

حالا به تازگی اطلاعات مربوط به یکی از مدل های گلکسی J7 در فضای مجازی منتشر شده و این اطلاعات، مستقیماً از سمت سامسونگ به دست آمده اند. تصاویر مربوط به دفترچه راهنمای موبایل Galaxy J7 Duo، داستان موبایلی را روایت میکنند که قرار است میان رده ای بسیار قدرتمند باشد.

ظاهراً این موبایل به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و در پشت و جلو از فلاش LED بهره می برد تا حتی در شرایط بسیار کم نور هم قادر به ثبت سلفی باشید. سنسور اثر انگشت هم روی بدنه دستگاه به چشم می خورد اما برخلاف پرچمداران سری گلکسی اس به پشت منتقل نشده و درون دکمه فیزیکی هوم و زیر نمایشگر جای گرفته است.

این موبایل همچنین به دکمه مخصوص بیکسبی، پورت مایکرو USB و جک 3.5 میلی متری هدفون هم مجهز خواهد بود. این تمام اطلاعاتی است که تا به این لحظه از میان رده جدید سامسونگ به دست آمده است. ناگفته نماند که احتمالا دستگاه در نقاط مختلف جهان با اسامی متفاوت عرضه می شود و ممکن است لزوماً سخت افزار این مدل ها یکسان نباشد.

تصویر دفترچه راهنمای گلکسی J7 Duo

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی