ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هواوی از نسخه جهانی فروشگاه اپلیکیشن خود رونمایی کرد

هواوی که پس از سامسونگ و اپل بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در دنیا به حساب می آید، بر خلاف دو رقیب بزرگش تا پیش از این فروشگاه اپلیکیشن های اختصاصی در سطح بین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰

هواوی که پس از سامسونگ و اپل بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در دنیا به حساب می آید، بر خلاف دو رقیب بزرگش تا پیش از این فروشگاه اپلیکیشن های اختصاصی در سطح بین المللی نداشت. اکنون این کمپانی چینی از فروشگاه ویژه خود به نام «AppGallery» پرده برداشته که روی تمامی موبایل های ساخت این شرکت قابل نصب است.

البته این اپلیکیشن از پیش روی موبایل های P20 و P20 پرو نصب شده و بر اساس اعلام هواوی به زودی برای سایر موبایل های این شرکت نیز ارائه خواهد شد. اپ گالری دارای 5 تب (Featured - Category - Top - Manager - Me) بوده و تب آخر (Me) تنظیمات مرتبط با کاربر و اپلیکیشن را در خود جای داده است.

از آنجایی که هواوی بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در چین است، بسیاری از اپ های آن به طور ویژه برای بازار این کشور و نیز سایر کشورهای آسیایی طراحی شده. از جمله این اپ ها می توان به Amap برای مسیریابی، برنامه پیام رسان WeChat و QQMusic در دسته برنامه های مرتبط با سرگرمی اشاره کرد.

با این حال در کنار این اپ ها سایر اپ ها از جمله فیسبوک، اینستاگرام و یوتوب نیز در اپ گالری موجود است؛ اگر چه به نظر می رسد بسیاری از کاربران همچنان این اپ ها را از گوگل پلِی دانلود نمایند.

اگر از تلفن های هوشمند هواوی استفاده می کنید برای نصب اپ گالری ابتدا باید گزینه قابلیت نصب اپ های شخص ثالث را فعال کرده و سپس با مراجعه به این لینک اپ یاد شده را دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید پس از نصب اپ گالری از طریق بخش تنظیمات داخل اپ اقدام به غیر فعال کردن سرویس های آن کنید. همچنین می توانید اپ گالری را از روی موبایل خود حذف نمایید.

ظاهر این فروشگاه در برخی از صفحات بسیار ابتدایی به نظر می رسد. با این حال انتظار می رود با ارائه به روز رسانی های آتی با ظاهر مدرن تری ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amirhasandokht
    Amirhasandokht | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    حتى نوشتهء New Games We Loveام از اپ استور كپى كرده

  • m_sh
    m_sh | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    نصب نمیشه چرا؟

  • آریا
    آریا | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    ورداشته از گوگل پلی کپی کرده ?

  • alone boy
    alone boy | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    لینک دانلود مستقیم از این سایت - لطفا شمام لینک مستقیم بذارید تا راحت دانلود کنیم
    http://www.dailymobile.ir/36910/huawei-appgallery-android/

مطالب پیشنهادی