ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال توسعه چند وجه تمایز بزرگ برای آیفون های آتی خود است

اپل از همین حالا برای ایجاد تغییراتی تازه در آیفون های آتی خود آماده شده است. طی سال گذشته میلادی، این کمپانی با رونمایی از طراحی آیفون X استراتژی تازه ای در پیش گرفت و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اپل از همین حالا برای ایجاد تغییراتی تازه در آیفون های آتی خود آماده شده است. طی سال گذشته میلادی، این کمپانی با رونمایی از طراحی آیفون X استراتژی تازه ای در پیش گرفت و همانطور که می توان انتظار داشت، همین رویکرد در مدل های بعدی آیفون هم تکرار می شود. بنابر گزارش اخیر وب سایت بلومبرگ، ساکنین کوپرتینو چند قابلیت تازه در دستور کار دارند که در آیفون های بعدی معرفی خواهند شد.

پیش از هرچیز انتظار می رود اپل به استفاده از تکنولوژی نمایشگر پیشرفته تری روی آورد که تجربه ای درگیرکننده تر ارائه خواهد داد. درست مثل نمایشگرهای سامسونگ با لبه هایی خمیده، اپل هم مشغول کار روی پنل هایی OLED است که در بخش های خاصی شکل خمیده به خود می گیرند. اما برخلاف نمونه سامسونگ، نمایشگرهای اپل قرار است از بخش های بالایی و پایینی خمیده شود.

گذشته از نمایشگرهای بهبودیافته، قابلیت دیگری که نظر اپل را به خود جلب کرده کنترل با ژست های حرکتی است. با این تکنولوژی، کاربر صرفاً با حرکت دادن انگشتانش در نزدیکی نمایشگر قادر به کنترل رابط کاربری خواهد بود و نیازی به لمس فیزیکی پنل وجود ندارد. این دو تکنولوژی هنوز در مراحل نخست تحقیق و توسعه به سر می برند و احتمال دارد تا پیش از سال 2020 یا 2021 شاهد رونمایی از آنها نباشیم.

علاوه بر این ها، گفته می شود کخ اپل مشغول کار روی یک تکنولوژی نمایشگر دیگر نیز هست که در نهایت، جایگزین نمایشگرهای OLED فعلی خواهد شد. این تکنولوژی تازه که MicroLED نامیده می شود احتمالاً برای نخستین بار راهش را به اپل واچ باز می کند و یکی از مشکلات بزرگ پنل های OLED، یعنی سوختگی پیکسل را از بین می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    یه دونه ای اپل//آخرت تکنولوژی

مطالب پیشنهادی