ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کیبورد سویفت‌کی با امکاناتی تازه برای تقویم و اشتراک‌گذاری موقعیت به‌روزرسانی شد

سویفت‌کی به عنوان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین کیبوردهای دنیای موبایل، این روزها مرتبا با قابلیت‌های تازه به‌روزرسانی می‌شود تا با ارائه هر نسخه تجربه بهتری از تایپ با آن داشته باشید. کیبورد مذکور چند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سویفت‌کی به عنوان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین کیبوردهای دنیای موبایل، این روزها مرتبا با قابلیت‌های تازه به‌روزرسانی می‌شود تا با ارائه هر نسخه تجربه بهتری از تایپ با آن داشته باشید.

کیبورد مذکور چند هفته پیش قابلیت تولبار را دریافت کرد، و این هفته نوبت به آپدیت دیگری رسیده که دو ویژگی جدید دیگر را برایش به ارمغان بیاورد.

در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه اندروید این کیبورد، می‌توانید به دو ویژگی جدید دسترسی داشته باشید. مورد اول امکان اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دوستان در دفترچه تلفن موبایل است. این قابلیت فعلا در انحصار کاربران آمریکایی و هندی سویفت‌کی قرار دارد، اما به زودی امکان استفاده از آن برای کاربران سایر کشورها هم فراهم می‌شود.

به لطف این قابلیت، می‌توانید مستقیما از صفحه کیبورد آدرس محل دقیق‌تان را برای دیگران بفرستید که به سادگی شما را روی نقشه پیدا کنند. اما قابلیت خوب بعدی، تقویم سویفت‌کی است که اشتراک‌گذاری برنامه‌ها، قرار ملاقات‌ها و ... با دیگران را به سادگی فشردن یک دکمه خواهد کرد.

به‌روزرسانی مذکور هم اکنون برای نسخه اندروید سویفت‌کی منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی استور آن را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mammad Nobari
    Mammad Nobari | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    چرا فارسی نداره؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

      هم روی iOS و هم اندروید از زبان فارسی پشتیبانی می کنه. باید آیکن اپلیکیشن رو بزنید و از بخش Languages زبان فارسی رو به کیبورد اضافه کنید.

  • rad
    rad | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    بهترین کیبورد برای دیوایسهای اپل

مطالب پیشنهادی