ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار بازی Spider-Man مشخص شد [تماشا کنید]

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرد یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری برای این کنسول منتشر خواهد شد. همزمان با اعلام تاریخ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرد یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری برای این کنسول منتشر خواهد شد.

همزمان با اعلام تاریخ انتشار این بازی، از نسخه های ویژه این عنوان هم رونمایی شد. این نسخه از Spider-Man که 80 دلار قیمت دارد، شامل دسترسی به DLC های بازی و لباس مخصوص اسپایدرمن برای استفاده در مراحل مختلف می شود.

«شهری که هرگز نمی خوابد» نام یکی از DLC های بازی است که سه فصل جداگانه ای که شامل ماموریت ها، شخصیت ها و لباس های جدید برای مرد عنکبوتی می شوند را به این بازی اضافه می کند. جزییات بیشتر در رابطه با این محتوای قابل دانلود بعداً اعلام خواهد شد.

همچنین یک نسخه کالکتور با قیمت 150 دلار برای این بازی وجود خواهد داشت که جدا از محتویات نسخه ویژه، شامل مجسمه ای از اسپایدرمن، کتابچه مخصوص، کتاب هنری بازی، استیل بوک و استیکرهای مخصوص به اسپایدرمن خواهد بود.

بازی Spider-Man
همزمان با مشخص شدن تاریخ انتشار، از طرح روی جلد این بازی نیز رونمایی شد.

البته تمام مجسمه های نسخه کالکتور به طور کامل مشخص نشده اند و به جز مجسمه اسپایدرمن، دو مورد دیگر وجود خواهند داشت که در آینده از آن ها رونمایی می شود. همچنین در صورت پیش خرید هر کدام از نسخه های اسپایدرمن، لباس Spider-Punk، یک آوتار برای PSN، یک تم برای پلی استیشن 4 و امتیاز مهارت اضافی برای باز کردن قابلیت های جدید اسپایدرمن دریافت خواهید کرد.

پیش از این در دیجیاتو نگاهی به تاریخچه حضور مرد عنکبوتی در بازی های ویدیویی داشتیم. به نظر شما آیا بازی Spider-Man می تواند طلسم شکست مردعنکبوتی در دنیای بازی های ویدیویی طی سال های اخیر را بشکند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • agha
    agha | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    شبیه arkham knight ممکنه بشه

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    بیش تر شبیه فیلم تا بازی ولی اگه بیاد غوقا میکنه

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    بازی خوش ساختیه، من که منتظرشم

  • amirhosein moosanejad
    amirhosein moosanejad | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    منکه میگم بله این طلسم را میشکند

مطالب پیشنهادی