ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تایید موبایل پیکسل 3 توسط گوگل
تکنولوژی

افشای ناخواسته نام موبایل پیکسل 3 توسط گوگل

هنوز زمان خیلی زیادی از عرضه موبایل پیکسل 2 گوگل نگذشته است، اما انتشار سندی مربوط به پروژه متن باز سیستم عامل اندروید باعث شد تا نسل بعدی این موبایل با نام رسمی پیکسل 3 ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

هنوز زمان خیلی زیادی از عرضه موبایل پیکسل 2 گوگل نگذشته است، اما انتشار سندی مربوط به پروژه متن باز سیستم عامل اندروید باعث شد تا نسل بعدی این موبایل با نام رسمی پیکسل 3 مورد توجه قرار بگیرد.

گرچه محتمل به نظر می رسید که گوگل برای پرچمدار نسل بعدی خود از چنین نامی استفاده کند، اما تایید رسمی و البته ناخواسته آن باز هم جالب توجه است.

در این سند که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید در خصوص یک ویژگی نرم افزاری جدید با نام مستعار «Cherrypick» صحبت می شود که به ابزارهای اندرویدی امکان می دهد که کاربر رابط کاربری انتخاب خودکار شبکه (Auto Selection Network) را مشخص نماید.

تایید موبایل پیکسل 3 توسط گوگل

در نخستین جمله از سند مذکور عبارتی است که نام پرچمدار بعدی گوگل را افشا می کند. در این جمله آمده که تغییر مذکور از آن جهت اضافه شده که «HAL V_1_2» تنها از پیکسل 3 پشتیبانی می کند. ضمناً این متن نشان می دهد که محدود شدن پشتیبانی «Hardware Abstraction Level» به فریمورک سخت افزاری رده بالا می تواند در نهایت منجر به ارائه سریع تر آپدیت های سیستم عامل گوگل برای موبایل های سری پیکسل باشد.

به هر روی هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از پرچمداران ۲۰۱۸ گوگل داریم و همچنین احتمال آن وجود دارد که این شرکت هر آن تصمیم به تغییر نام و حتی انصراف از تولید چنین محصولی بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشید
    فرشید | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    ? افشا دیگه چیه؟ طبیعتا بعد از پیکسل 2، پیکسل 3 میاد دیگه!

مطالب پیشنهادی