ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت موبایل تاشونده ال جی
تکنولوژی

ایده موبایل تا شونده ال جی با دو نمایشگر، دو باتری و دو جک هدفون مستقل

ایده موبایل های تا شونده به هیچ وجه جدید نیست، اما کمپانی ال جی در سال ۲۰۱۶ پتنت موبایلی از این دست را به ثبت رسانده که بیشتر از یک موبایل تا شونده، همانند محصولی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۹

ایده موبایل های تا شونده به هیچ وجه جدید نیست، اما کمپانی ال جی در سال ۲۰۱۶ پتنت موبایلی از این دست را به ثبت رسانده که بیشتر از یک موبایل تا شونده، همانند محصولی به نظر می رسد که حاصل پیوند دو موبایل معمولی باشد.

پتنت مذکور که تحت عنوان «Mobile Terminal» به ثبت رسیده تلفن هوشمندی را به نمایش می گذارد که نه تنها دارای دو نمایشگر مستقل است، بلکه دو باتری، دو دوربین و حتی دو جک هدفون نیز دارد.

پتنت موبایل تا شونده ال جی

همان طور که از تصویر زیر مشخص است لبه های داخلی این دو نمایشگر خمیده هستند و امکان نمایش اطلاعات اضافه همچون ساعت، تاریخ و وضعیت آب و هوا در این بخش وجود دارد، ضمن این که این خمیدگی فاصله میان دو نمایشگر را در حالتی که کاملاً باز باشند کمتر از حالت واقعی نشان می دهند.

پتنت موبایل تا شونده ال جی

وقتی که موبایل تا شده باشد، دو نمایشگر آن به طور مجزا قابل استفاده هستند. مثلاً امکان تماشای دو فیلم متفاوت و همزمان روی آنها وجود دارد. به خصوص که دستگاه مورد بحث مجهز به دو جک هدفون است.

با آن که پتنت مذکور در اواخر سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده اما ال جی برای موبایل تاشونده خود اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر و دو دوربین مستقل برای هر بخش را نیز در نظر گرفته است.

پتنت موبایل تا شونده ال جی

تا امروز پتنت های متعددی از موبایل های تبدیل شونده به تبلت به ثبت رسیده است که در میان نام صاحبان آنها برندهای معتبری چون سامسونگ، هوآوی، اپل و مایکروسافت دیده می شود. البته این ایده تنها محدود به حوزه پتنت ها نیست و احتمال بالایی وجود دارد که موبایل تاشونده سامسونگ تحت عنوان گلکسی X در سال آینده میلادی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی