ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسیم اقدم حمله به دفتر یوتوب
تکنولوژی

به دنبال حادثه تیراندازی اخیر یوتوب امنیت دفاتر خود در سرتاسر دنیا را افزایش می دهد

به دنبال حادثه تیراندازی در دفتر مرکز یوتوب در سن برونوی کالیفرنیا، این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد تمهیدات امنیتی در دفاتر خود در سرتایر دنیا را افزایش دهد. ظاهراً این اقدامات موقتی و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

به دنبال حادثه تیراندازی در دفتر مرکز یوتوب در سن برونوی کالیفرنیا، این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد تمهیدات امنیتی در دفاتر خود در سرتایر دنیا را افزایش دهد.

ظاهراً این اقدامات موقتی و مقطعی نخواهند بود و قرار است به طور دائمی در تمام نمایندگی های این شبکه اشتراک ویدئو اعمال شوند تا کارمندان این شرکت با اطمینان خاطر بیشتری در محل کار خود حاضر شوند.

یوتوب در بیانیه خود آورده که تمهیدات جدید نشان می دهند بسیاری در سیلیکون ولی نگران آن هستند که رفتارهای متعصبانه و تندروی ها در فضای مجازی منجر به بروز واکنش هایی خشونت آمیز در دنیای حقیقی شوند.

گرچه بیانیه مذکور به وسیله حساب کاربری رسمی گوگل در توییتر منتشر شده، اما هنوز مشخص نیست که چنین اقداماتی برای افزایش ضریب امنیتی دفاتر نمایندگی، شامل کمپانی مادر یعنی گوگل نیز خواهد شد یا خیر.

نسیم اقدم حمله به دفتر یوتوب

لازم به یادآوری است که چند روز قبل زنی ۳۹ ساله و ایرانی الاصل به نام نسیم اقدم در اعتراض به بسته شدن چند کانال خود در شبکه یوتوب با اسلحه گرم به دفتر مرکزی این شرکت حمله کرده و پس از زخمی کردن چند کارمند خودکشی کرد.

او پیش از این بارها در ویدیوهای خود به وجود سانسور شدید در دنیا اعتراض کرده و معتقد بوده است که اگر حرف های شما در هر جای دنیا مخالف سیستم باشند با آنها برخورد می شود. اقدم خود را یک گیاهخوار، مدافع حقوق حیوانات و فعال آزادی طلب معرفی می کرده و هرگز در هیچ کدام از ویدیوهای خود دعوت به اقدام های خشونت آمیز نداشته است.

با این حال عده ای تلاش می کنند اقدم را «شهید راه آزادی بیان» معرفی نموده و با کمپین هایی از جمله هشتگ CensorshipKills به سیاست های محدودساز شبکه های اجتماعی و نظارت دولت ها بر محتواهای اینترنتی اعتراض نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    زخممون کردید با خبرای این.همشو میشد مثل بقیه سایتا تو ی پست کار کنین تموم شه بره ?

مطالب پیشنهادی