ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای طرحی اولیه از موبایل گیمینگ بلک شارک که برخی عناصر طراحی را تایید می کند

به تازگی طرحی متعلق به موبایل گیمینگ بلک شارک در فضای مجازی منتشر شده؛ موبایلی که توسط زیرمجموعه کمپانی شیائومی ساخته می شود و رونمایی از آن در تاریخ 13 آپریل به تایید رسمی رسیده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به تازگی طرحی متعلق به موبایل گیمینگ بلک شارک در فضای مجازی منتشر شده؛ موبایلی که توسط زیرمجموعه کمپانی شیائومی ساخته می شود و رونمایی از آن در تاریخ 13 آپریل به تایید رسمی رسیده است. این طرح تازه، برخی از عناصر طراحی دستگاه را به نمایش می گذارد که به تایید تولیدکننده دستگاه نیز رسیده است.

همانطور که در تصویر می توان دید، موبایل بلک شارک ظاهری شبیه به حرف X داشته و چهار گوشه آن بسیار زاویه دار تر از موبایل های هوشمند سنتی است. در واقع فریم این دستگاه، مجموعاً 8 ضلع دارد که طراحی خرق عادتی به آن بخشیده اند. به تبع این سبک طراحی، سازندگان دستگاه تصمیم گرفته اند باندهای آنتن را در لبه های بالایی و پایینی جای دهند و این یعنی شاهد 4 باند آنتن خواهیم بود که برای نخستین بار به این شکل روی یک دیوایس هوشمند جای گرفته اند.

لبه بالایی و سمت چپی، از آنتن های مخصوص وای فای و GPS بهره می برد و لبه سمت راستی هم برای LTE رزرو شده است. در پایین نیز آنتن Wi-Fi MIMO در سمت راستی قرار گرفته و سمت چپ مجدداً به LTE اختصاص یافته است. اگرچه این تصویر صرفاً طرحی ابتدایی است، اما بلک شارک بعداً دقت جزییات آن را تایید کرد و اعلام نمود که این چیدمان باندهای آنتن -حتی زمانی که کاربر به موبایل چنگ زده باشد- دریافت سیگنال بهبودیافته را به همراه خواهد آورد.

تا به این لحظه می دانیم که موبایل بلک شارک قرار است به اسنپدراگون 845 مجهز باشد و از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد؛ ضمناً شایعاتی درباره مدل 6 گیگابایتی نیز به گوش می رسد. علاوه بر این ها، حافظه داخلی 32 گیگابایتی در لیست آنتوتو رویت شده و نمایشگر دستگاه هم نسبت ابعاد 18:9 داشته و رزولوشن 2160x1080 را تصویر می کند. از منظر نرم افزاری هم باید منتظر اندروید 8.1 اوریو به همراه برخی قابلیت های رابط کاربری MIUI بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • S∆M
    S∆M | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    موبایل گیمینگ با حافظه داخلی ۳۲ و درگاه هایبرید !!!!! وات د فاز

  • مهدی
    مهدی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    حافظه ۳۲ واقعا مسخره است واسه این گوشی

مطالب پیشنهادی