ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید هوآوی با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی
تکنولوژی

هواوی، شیائومی و ویوو نقشه های بزرگی برای بازارهای اقصی نقاط جهان در سر دارند

به نظر می رسد که بزرگ ترین برندهای تولیدکننده اسمارت فون در چین، نقشه های بزرگی برای بازارهای آن سوی آب ها دارند. در حالی که تلاش هواوی برای تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد که بزرگ ترین برندهای تولیدکننده اسمارت فون در چین، نقشه های بزرگی برای بازارهای آن سوی آب ها دارند. در حالی که تلاش هواوی برای تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند جهان بر کسی پوشیده نیست، برندهایی مانند اوپو، ویوو و شیائومی هم در پی افزایش عرضه دیوایس های خود هستند. بنا به گفته منابع مطلع، تمام این کمپانی ها، بازارهای آن سوی آب ها را فاکتوری کلیدی در استراتژی رشد خود طی سال 2018 تلقی می کنند.

پیش از هر چیز، با کمپانی شیائومی آغاز می کنیم که قصد دارد بیش از پیش بر بازار هند متمرکز باشد و در کنار آن از ظرفیت سایر بازارهای نوظهور نیز برای رسیدن به هدف گذاری خود، یعنی عرضه 125 الی 150 میلیون دستگاه در سال بهره گیرد. از طرف دیگر، شیائومی چند دیوایس پریمیوم در دستور کار دارد که امیدوار است به کمک آنها، جلوه بهتری به برند خود ببخشد.

بعد از این نوبت به اوپو و ویوو می رسد که اخیراً با سرعت کمی دچار رشد شده اند. برای تغییر وضعیت کنونی، هر دو کمپانی بر بازارهای نوظهور متمرکز بوده و در سه ماهه دوم 2018، چند موبایل اقتصادی و مبتنی بر هوش مصنوعی به دست مشتریان خود خواهند رساند.

در نهایت نیز نوبت به هواوی می رسد که در سال 2017 بالغ بر 153 میلیون دستگاه عرضه کرد و از این منظر، یک قدم از اپل عقب ماند. به گفته منابع داخلی، هواوی برای عرضه 200 میلیون اسمارت فون در سال 2018 برنامه ریزی کرده و بعد از آن، تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا از اپل پیشی بگیرد. گفتنی است که پرچمدار تازه معرفی شده P20 قرار است نقشی اساسی در جلب توجه مشتریان جدید ایفا کند.

متاسفانه برای هواوی، این کمپانی اخیراً با مشکلی بزرگ در خاک ایالات متحده مواجه شده و فشار سیاسی سبب شد تا قرارداد همکاری اش با دو اپراتور بزرگ این کشور لغو شود. بدون دسترسی آسان به مشتریان آمریکایی، باید دید که این کمپانی چینی تا چه حد در رسیدن به هدف گذاری خود موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • aminkavian
    aminkavian | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    یه موردی که هواوی بی نظیره توش بین کل گوشیای هوشمند بحث باتریاشه که بی نظیرن
    من mate 10 pro دارم
    Mate 10 pro یکی از معدود فبلت های پرچمدار و قدرتمند بازار هست که شارژدهی فوق العاده ای داره. اکثر محصولات رده بالا نهایتاً یک روز کامل را شارژدهی میکنند و حتی اگر 20 الی 30 درصد شارژ براشون باقی مانده باشد، حتماً باید شب را تا صبح به شارژر متصل باشن.
    هوآوی اما باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی رو تو mate 10 pro به کار گرفته که در بدترین حالت یک روز و نیم و در شرایط عادی، دو روز کامل رو شارژ داره. این عملکرد فوق العاده باتری که هوش مصنوعی و تخصیص بهینه منابع هم در آن نقش داره، نگرانی بابت شارژ دستگاه اصلا وجود نداره. جالبه بدونید بیش از 2 ساعت کامل فیلمبرداری مداوم با روشنایی حداکثر نمایشگر و فعال بودن قابلیت های ارتباطی، فقط 20 درصد از شارژ باتری میت 10 پرو را کم میکنه.
    در کنار این باتری قدرتمند، هوآوی فناوری شارژ سریع اختصاصی خود موسوم به SuperCharge را هم به کار گرفته که ظرف مدت 30 دقیقه می تواند 58 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کنه، رقمی که برای یک روز استفاده کامل کفایت می کنه. باید اشاره کنم که فست شارژر همراه دستگاه عرضه شده و نیازی نیست مبلغ اضافه ای بابت تهیه اش پرداخت کنید.

  • jahanarmani
    jahanarmani | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    هواوی همیشه با این اصل پیش می رود که با توجه به هزینه ای که مشتری میکند به همان اندازه امکانات دریافت کند
    رده متوسط گوشی‌های هوشمند، رده ای که با رشد بی نظیری همراه است به مشتریان امکانات پیشرفته در کنار قیمتی معقول ارائه می‌دهد. هواوی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را برای کاربران عرضه می‌کند. سری نوا گوشی‌های هواوی دارای سابقه‌ای از ویژگی‌های گسترده در کنار قیمتی رقابتی برای کاربران است که خبر از تمرکز بالای این شرکت به رده‌ی گوشی‌های هوشمند می‌دهد.
    هواوی همواره تمرکز زیادی بر بهبود دوربین گوشی‌های خود داشته و در محصولات میان‌رده‌ی خود نیز همین روش را در دستور کار قرار داده است. سری نوا گوشی‌های هواوی یکی از محصولات قابل‌توجهی از این برند است که ویژگی‌های قابل توجهی از جمله دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی برای اولین بار در محصولات میان رده در آن معرفی شده است. بهینه‌سازی نور کم، تکنولوژی سه‌بعدی تشخیص چهره، افزایش رنگ، روشنایی و وضوح، حالت‌های زیبایی و حالت پرتره و توانایی ثبت تصویر با ژست‌های حرکتی از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های محصولات سری نوا در سال‌های گذشته هستند.

  • ramtinamini
    ramtinamini | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    برنده بازی گوشیای هوشمند با این روند پیشرفت هواوی قطعا هواوی خواهد بود
    واقعا تو این یکی دو سال اخیر هواوی فوق العاده پیشرفت کرده و داره بازار اندروید رو میگیره دستش
    جایزه های متعددش تو اروپا هم اینو تایید میکنن
    تمام صفحه و بدون حاشیه بودن اکثر مدلاش که فقط رو گوشی های پرچمدار سامسونگ دیده میشه
    دوربین فوق العاده با کیفیتش که رو اکثر گوشیاش هر دو دوربین دو لنزه است و با استفاده از هوش مصنوعی شی مورد نظر عکاسی و محیط پیرامون رو تشخیص میده و عکس با کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین عکاسی رو بهت میده
    باتریاش خیلی قوی شدن، مثلا برای من که دایم با گوشی کار میکنم و استفاده زیادی ازش دارم با یک بار شارژ کامل دو روز بهم شارژ میده
    رم گوشیاش خیلی قوی اند چه گوشی پرچمدار چه گوشی های میان رده اش. موقع باز کردن بازی و برنامه های سنگین بدون هیچ هنگ کردنی خیلی روان اجرا میکنه. این مورد رو گوشیای سامسونگ بعد از یه مدت به مشکل بر می خوره و گوشی کند میشه
    گوشیا از لحاظ ظاهری خیلی با کیفیت و با دوام ساخته شده که من بدون قاب کیف خیلی گوشی از دستم افتاده ولی هیچیش نشده
    دوستانی که قصد خرید گوشی دارند اصلا تو انتخاب هواوی شک نکنند.

  • S. A. F
    S. A. F | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    یک سوم جمعیت جهان! چه آماره دقیقی

  • atamoosavi
    atamoosavi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

    -با سلام، خدمت دوستان عزیز وظیفه خودم دونستم که یک سری توضیحات را نسبت به برند هوآوی خدمتتون بگم. چونکه توی چند سال اخیر ذهنیت مردم نسبت به این برند ذهنیت جالبی نبوده، اول اینکه هوآوی تنها گوشی هستش که باطری امنی داره با سیستم TUV و توی تمام مدل ها از قابلیت Full view display بهرمنده، جوایز مختلفی رو در زمینه طراحی برده و 15 تا مرکز R& D در تمام دنیا داره. حدود یک سوم جمعیت دنیا از این گوشی استفاده می کنن و به عنوان گوشی سال از مجله های زیادی مثل گاردین و تک رادار و غیره شده. دوربین های قوی از نقطه قوت های این دست گوشی هاست و قویاً بهتون توصیه می کنم که اطلاعات خودتون رو راجب به این برند افزایش بدین. چونکه نسبت به کیفیتی که ارائه می ده قیمت بسیار مناسبی داره. همچنین هوآوی خدمات پس از سرویس بسیار زیاد و گسترده و گارانتی های معتبری رو در نمایندگی های معتبر خودش در سراسر کشور به شما ارائه می ده. همینطور هر ساله جشنواره هایی رو برگزار می کنه و هدایای بسیار خوبی داره یا گوشی های فرسوده رو جایگزین میکنه و در کل عالیههه هواوی

    • ارسل ارغوان
      ارسل ارغوان | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

      نمیدونم چرا بعضیا فقط دیسلایک میکنن!
      خوب اگه مشکلی داره ریپلای کنین بگین!
      نه که دیسلایک کنین و برین!

    • omidapk2020
      omidapk2020 | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷

      خاش والیس سرپایی ساک نزن خسته میشی

مطالب پیشنهادی