ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از ژست های حرکتی پیشرفته به وان پلاس 6 خواهد آمد

وان پلاس اخیراً از پشتیبانی از ژست های حرکتی در موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 خبر داده است. این کمپانی چینی چند ماه پیش و در سومین فاز بتای عمومی اندروید اوریو برای وان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

وان پلاس اخیراً از پشتیبانی از ژست های حرکتی در موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 خبر داده است. این کمپانی چینی چند ماه پیش و در سومین فاز بتای عمومی اندروید اوریو برای وان پلاس 5T، از ژست های حرکتی رونمایی کرده بود و حالا تیزری تازه در صفحه فیسبوک شعبه ایتالیا وان پلاس منتشر شده که نشان می دهد باید منظر تبدیل شدن این ویژگی به یک استاندارد در پرچمدار بعدی باشیم.

استفاده از کپشن «سرعت تجربه‌تان را با ژست‌‎ها افزایش دهید» به صورت مستقیم افزودن این قابلیت به وان پلاس 6 را تایید می کند و در ویدیو هم به شیوه های مختلف سوایپ کردن اشاره می شود. با این حال هنوز جزییات مربوط به این ژست ها رسماً مشخص نشده است.

اگر فرض را بر شباهت ژست ها به آنچه در آپدیت های بتای عمومی دیدیم بگذاریم، دارندگان وان پلاس 6 باید منتظر حداقل 3 ژست مختلف باشند. این ژست ها به کاربر اجازه می دهند به صفحه اصلی باز گردد، اپ های باز را مشاهده کند یا برای بازگشت سوایپ کند. حالا باید دید که ژست های جدیدی به وان پلاس 6 اضافه می شود و آیا امکان شخصی آنها وجود دارد یا خیر.

وان پلاس 6 قرار است مثل اکثر رقبای خود به نمایشگری بزرگ با حاشیه بسیار اندک و بریدگی کوچکی در بالا مجهر باشد. زیر شنل دستگاه هم اسنپدراگون 845، هشت گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که در کنار دوربین دوگانه، آن را به اسمارت فونی حقیقتاً قدرتمند تبدیل می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی