ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل کروم
تکنولوژی

استفاده از ایموجی در گوگل کروم دسکتاپ آسان تر می شود

ایموجی ها امروز در مکالمات اینترنتی، به جزء مهمی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند به طوری که گاهی انتقال مفاهیم و احساسات بدون استفاده از آن ها ممکن نیست. این ایموجی ها به خاطر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

ایموجی ها امروز در مکالمات اینترنتی، به جزء مهمی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند به طوری که گاهی انتقال مفاهیم و احساسات بدون استفاده از آن ها ممکن نیست. این ایموجی ها به خاطر دسترسی راحت تر معمولا در تلفن های هوشمند بیشتر از دسکتاپ استفاده می شوند.

با این وجود، توسعه دهندگان اپلیکیشن های دسکتاپ همیشه به دنبال راه هایی می گردند که استفاده از ایموجی را برای کاربران لپ تاپ و رایانه های شخصی تسهیل کنند. در همین راستا گوگل اعلام کرده که در آخرین نسخه Chrome Canary برای مک (نسخه 67.0.3389.0) کاربران می توانند با فعال کردن گزینه ای در تنظیمات اپلیکیشن، راحت تر به ایموجی ها دسترسی پیدا کنند.

همانطور که می دانید کانال Canary گوگل کروم به طور اختصاصی برای توسعه دهندگان طراحی شده تا بتوانند حتی پیش از ارائه قابلیت های جدید مرورگر به شکل بتا آن ها را مورد تست و آزمایش قرار بدهند.

برای آزاد شدن دسترسی به ایموجی ها در کروم، کافیست عبارت chrome://flags را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و سپس به جستجوی emoji بپردازید. حالا باید گزینه  chrome://flags/#enable-emoji-context-menu را از تنظیمات اپ فعال کنید.

با این کار دسترسی به تمام ایموجی های استاندارد یونیکد برایتان فراهم می شود تا بتوانید از آن در محیط مرورگر استفاده کنید. البته به نظر می رسد که این فلگ فعلا در نسخه مک گوگل کروم کار می کند و هنوز برای نسخه ویندوز فعال نشده است.

با این وجود، هیچ بعید نیست که به زودی شاهد ارائه این قابلیت در نسخه پایدار گوگل کروم برای تمام پلتفرم های دسکتاپ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    من همین الان تو وب استور کروم زدم، افزونه های زیادی واسه ایموجی هست، برای ویندوز

مطالب پیشنهادی