ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی مفهومی از iOS 12 و قابلیت های مورد انتظار کاربران [تماشا کنید]

آی او اس 11 آپدیت بزرگی بود که رابط کاربری و المان های ظاهری این سیستم عامل را دستخوش تغییراتی اساسی کرد. با این حساب کمتر کسی انتظار دارد که تغییرات ظاهری در آی او ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۷

آی او اس 11 آپدیت بزرگی بود که رابط کاربری و المان های ظاهری این سیستم عامل را دستخوش تغییراتی اساسی کرد. با این حساب کمتر کسی انتظار دارد که تغییرات ظاهری در آی او اس 12 هم به میزان آپدیت قبلی باشد.

اما این موضوع هرگز نتوانسته که جلوی رویاپردازی طرفداران اپل در مورد نسخه بعدی این سیستم عامل را بگیرد. تیمی از طرفداران خوش ذوق اپل به نام iupdateos به تازگی ویدیویی مفهومی ساخته و قابلیت های مورد انتظارشان از آی او اس 12 را در آن به تصویر کشیده اند که تماشایش خالی از لطف نیست.

در این ویدیوی حدودا 2 دقیقه ای قابلیت هایی به نمایش در آمده که طرفداران اپل شاید سال هاست که منتظر ارائه آن ها هستند. به عنوان مثال، یکی از این قابلیت ها صفحه نمایش همیشه روشن یا Always on Display است که چند سالی است به جزء جدایی ناپذیر بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی تبدیل شده.

iupdateos در این ویدیوی مفهومی، چشمه ای از چگونگی پیاده سازی این قابلیت در آی او اس را به نمایش گذاشته که در این حالت به جز خواندن ساعت قادر به استفاده از چراغ قوه هم هستید.

اما قابلیت های به نمایش درآمده دیگر در این ویدیوی مفهومی شامل نوتیفیکیشن های گروهی، فیس تایم گروهی، ویجتی کوچک (و نه تمام صفحه) برای Hey Siri و یک نشانگر حجم صدا (که به جای وسط صفحه در گوشه آن به نمایش در می آید) می شوند. همچنین تیم iupdateos ارائه یک حالت تاریک یکپارچه را هم در آی او اس پیشنهاد داده که ظاهر آن حداقل در این ویدیو بسیار شکیل و زیباست.

توصیه می کنیم که به هیچ وجه تماشای این ویدیو را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • salarafshari
    salarafshari | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    من خودم آیفون 6 اس داشتم ولی واقعا خسته کننده میشه بعد یه مدت محدودیات های اپل
    مهم ترین مشکلی که گریبان گیر فروش ضعیف اپل و آیفون تو این یکی 2 سال اخیر بوده سیاست غلط اپل تو این مدت زمان شروع به کارش بوده که البته جدیدا کاربراش این موضوع رو اخیرا گزارش کردند و این سیاست غلط اینه که با ضعیف کردن گوشی های مدل قبلی به هر نحوی که هست کاربر رو ترغیب کنه برای خرید گوشیای جدید البته با قیمت های نجومی و غیر منطقی!!
    باطری های فرسایشی از دیگر مشکلات این گوشی هاست و این ضعف باتری مستقیما با سیستم عامل در ارتباطه و باعث کندی اون میشه من خودم آیفون 6s داشتم بعد یه مدت که باطریش ضعیف شد به مرور زمان این کندی به سیستم عامل رسید و کلا گوشی کند شد به حدی که همش لگ میگرفت و کار کردن باهاش رو غیر ممکن و آزار دهنده میکرد
    امیدوارم دوستان عزیز تو خریدشون فقط برند رو در نظر نگیرند و برند فوق العاده ای مثل هواوی رو هم قبل خریدشون بررسی کنند

  • Amin
    Amin | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    باو کجای کارید که تک تک این ویژگی هایی که شما اپل بازها آرزوش رو دارید یه زمانی واس ما خاطره بودن. عمر خودتون رو با اپل حیف کردید رفت.

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    همش برای ما خاطره ست

مطالب پیشنهادی