ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 6
تکنولوژی

اولین تصویر زنده منتسب به وان پلاس 6 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس خبرهای مرتبط به آن نیز افزایش یافته و حالا نخستین تصویر زنده منتسب به آن منتشر شده است. در این تصویر که توسط ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس خبرهای مرتبط به آن نیز افزایش یافته و حالا نخستین تصویر زنده منتسب به آن منتشر شده است.

در این تصویر که توسط وب سایت TechTastic منتشر شده نمایشگر موبایل روشن بوده و پیش از هرچیز بریدگی صفحه نمایش و مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون به چشم می آید.

پیش از این هم تصاویر دیگری از این وان پلاس 6 منتشر شده اما این نخستین بار است که پنل جلوی آن به وضوح دیده می شود. از آنجایی که وان پلاس زیرمجموعه اوپو به شمار می رود، محصول جدید این کمپانی نیز شباهت بسیار زیادی به اوپو R15 دارد. وان پلاس 6

Pete Lau، مدیرعامل این کمپانی در روزهای گذشته تائید کرده بود که پرچمدار بعدی آنها از چیپست اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. مشخصات دیگر وان پلاس 6 هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود از نمایشگری 6.2 اینچی با پنل امولد، پردازشگر گرافیکی آدرنو 630، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی و اندروید اوریو 8.1 بهره ببرد.

علاوه بر این کمپانی چینی اخیرا تیزری را منتشر شده که از پشتیبانی وان پلاس 6 از ژست های حرکتی گسترده حکایت دارد. این ژست ها به کاربر اجازه می دهند به صفحه اصلی باز گردد، اپ های باز را مشاهده کند یا برای بازگشت سوایپ کند.

اگرچه تا کنون تاریخ معرفی پرچمدار آتی وان پلاس مشخص نشده اما با توجه با انتشار ویدئویی تبلیغاتی توسط این کمپانی با مضمون «خود را آماده کنید»، احتمالا با رونمایی از آن فاصله چندانی نداریم.

از نظر قیمت هم اخیرا تصویر دیگری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از قیمت 749 دلاری این اسمارت فون است، با این حال این نرخ بسیار دور از انتظار است چرا که وان پلاس 5T با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 559 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yaser ansari
    yaser ansari | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    قبلا خوشم میومد از وان پلاس ولی الان فقط یه کپی کاره برام چیه اخه اون تیکه اضافی و زشت

مطالب پیشنهادی