ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریزر با تاسیس فروشگاهی مجازی وارد رقابت با استیم می شود

شرکت ریزر (Razer) سابقه ای طولانی در تولید لوازم جانبی برای پی سی و محصولات گیمینگ دارد و حال با راه اندازی فروشگاهی مجازی، چالش جدیدی را آغاز کرده است. فعالیت فروشگاه بازی ریزر همانند ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

شرکت ریزر (Razer) سابقه ای طولانی در تولید لوازم جانبی برای پی سی و محصولات گیمینگ دارد و حال با راه اندازی فروشگاهی مجازی، چالش جدیدی را آغاز کرده است.

فعالیت فروشگاه بازی ریزر همانند سایت Humble خواهد بود. به این صورت که شما بعد از خریداری یک بازی، کد مربوط به آن را برای فعال کردن در پلتفرم هایی مانند استیم یا Uplay دریافت می کنید. بسیاری از بازی های بزرگ ناشرین شناخته شده، هم اکنون روی این فروشگاه در دسترس قرار دارند.

این فروشگاه کار خود را با تخفیف 75 درصدی برای عناوین یوبیسافت و دادن 10 هزار کلید استیم برای بازی Furi آغاز کرده است. قرار است تا هر هفته، عناوین تازه ای تحت نام «انحصاری های ریزر» از تخفیف های 10 تا 50 درصدی برخوردار شوند. هم اکنون بازی های بزرگی مانند Far Cry 5 و Assassin’s Creed: Origins در این لیست تخفیف وجود دارند.

ریزر

با خرید هر بازی شما مقداری از اعتبار zSilver دریافت می کنید که از آن می توان برای خرید بازی و سایر محصولات ریزر استفاده کرد. همچنین ارز مجازی ریزر تحت نام zGold نیز در این فروشگاه قابل استفاده بوده که از ارزش بالاتری نسبت به zSilver بهره می برد. از این ارز مجازی می توانید برای خرید در فروشگاه های دیگری همچون GamersGate و Indiegala نیز استفاده کنید.

جالب است بدانید که با خرج کردن هر zGold به اندازه یک واحد اعتبار zSilver به دست خواهید آورد. برای مثال با خرید یک بازی 50 دلاری با استفاده zGold، شما 5000 واحد zSilver دریافت می کنید. همچنین این کمپانی قصد دارد طی رویدادی، به افرادی که بازی خود را در نرم افزار Razer Cortex فعال می کنند، واحد zSilver جایزه دهد.

این فروشگاه هم اکنون در ایالات متحده، انگلستان، آلمان و فرانسه راه اندازی شده و سایر کشورهای اروپایی نیز می توانند به نسخه انگلیسی آن دسترسی داشته باشند. در حال حاضر سایر کشورهای دیگر می توانند از فروشگاه جهانی بازی با واحد پولی دلار آمریکا خرید کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی