ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویال کوین
تکنولوژی

اهدای ارز مجازی به عنوان هدیه ازدواج به شاهزاده بریتانیا

اهدای هدیه به عروس و داماد مساله ای طبیعی است اما همه انتظار ندارند یک ارز جدید را که به مناسبت ازدواجشان ارائه شده، به عنوان هدیه دریافت کنند با این حال اگر شما هم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اهدای هدیه به عروس و داماد مساله ای طبیعی است اما همه انتظار ندارند یک ارز جدید را که به مناسبت ازدواجشان ارائه شده، به عنوان هدیه دریافت کنند با این حال اگر شما هم عضوی از خانواه سلطنتی باشید مساله کمی فرق می کند.

«پرنس هری» نوه «ملکه الیزابت» بیست و نهم اردیبهشت با «مگان مارکل» بازیگر آمریکایی ازدواج می کند و این دو قرار است یک ارز مجازی جدید به نام «رویال کوین» را به عنوان هدیه دریافت کنند که به مناسب یادبود این ازدواج طراحی شده است.

عرضه اولیه (ICO) این ارز مجازی توسط ICO Rocket صورت گرفته و تائیدیه «انجمن سلطنتی بریتانیا» را نیز دریافت کرده است. عواید حاصل از این ارز مجازی بین خیریه های مدنظر پرنس هری و همسرش تقسیم شده و بخشی از آن هم به عنوان کمک هزینه به مجله Crown and Country اختصاص پیدا می کند که مطالب راجع به خانواده سلطنتی را منتشر می کند.رویال کوین

Shahar Namer، مدیرعامل ICO Rocket هدف از عرضه رویال کوین را اینگونه عنوان می کند:

رویال کوین هدیه ای غیرمتمرکز برای جشن گرفتن ازدواج پرنس هری و خانم مارکل است اما هدف اصلی مشارکت دادن افراد در این عروسی سلطنتی و در عین حال پشتیبانی از موسسات خیریه به روشی کاملا مدرن خواهد بود.

طرفداران خاندان سلطنتی بریتانیا امیدوارند ارز یادبود ازدواج شاهزاده هری مسیر بیت کوین را در پیش بگیرد اما مشخص نیست رویال کوین هم مانند بیت کوین سرمایه گذران اولیه اش را به قله خوشبختی می رساند یا مانند بسیاری از دیگر ارزهای مجازی آنها را نا امید می سازد.

رویال کوین در حالی به عنوان هدیه ازدواج خاندان سلطنتی در نظر گرفته شده که بانک مرکزی انگلیس چندان روی خوشی را به ارزهای مجازی نشان نداده و برخی از کارشناسان این بانک آن را برای کاربران مخاطره آمیز دانسته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • دانیال هنر پیشه
    دانیال هنر پیشه | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    خوش بحالش

مطالب پیشنهادی