ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از دولت کره جنوبی شکایت می‌کند

دولت کره جنوبی اخیراً اعلام نموده که قصد دارد گزارش شرایط کار یکی از کارخانه‌های تولید چیپست را تا پایان بهار امسال به طور علنی منتشر کند. فعالان حقوقی محلی و رسانه‌ها طی امضای نامه‌هایی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

دولت کره جنوبی اخیراً اعلام نموده که قصد دارد گزارش شرایط کار یکی از کارخانه‌های تولید چیپست را تا پایان بهار امسال به طور علنی منتشر کند. فعالان حقوقی محلی و رسانه‌ها طی امضای نامه‌هایی سرگشاده دولت این کشور را مجبور کرده‌اند که این گزارشات را منتشر کرده و آنها را به اطلاع عموم برساند.

کمپانی مذکور چند روز پیش دادخواستی به کمیسیون تجدید نظر اداری مرکزی کره جنوبی ارسال نمود و همچنین درخواست جداگانه‌ای به دادگاه منطقه سوان نیز فرستاد. غول کره‌ای صنعت تکنولوژی در این‌باره اعلام نموده گزارشی که قرار است توسط دولت منتشر شود، بسیاری از اسرار خرید و فروش این شرکت و تاسیسات تولیدات نیمه رسانا را فاش خواهد ساخت.

اصولاً سامسونگ و کمپانی‌های فعال دیگر در این زمینه و یا حوزه‌های دیگری که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارند مجبورند که همواره گزارشات زیادی در‌باره‌ی وضعیت کارگران خود به دولت‌ها ارائه دهند. گزارشاتی که اصولاً علنی نیستند اما درصورت جمع آوری امضا و درخواست گروهی برای علنی شدن آنها، دولت کره جنوبی می‌تواند برخی از آنها را انتشار داده و اطلاعاتشان را به صورت علنی آشکار کند. پیش از این وزارت کار کره جنوبی تصمیم گرفته بود که گزارشاتی درباره وضعیت کارمندان مشغول در تاسیسات تولیدات نیمه‌هادی سامسونگ منتشر کند چرا که سرو کار داشتن آنها با مواد خطرناک موجب شده که بسیاری از آنها بیمار شوند.

حال این کمپانی کره‌ای، اقدامات دولت را بی ملاحظه می‌خواند مخصوصاً زمانی که شرکت‌های چینی رقیب اصلی این شرکت در زمینه‌ی تولیدات نیمه رسانا هستند و این تولیدات به ادعای بسیاری، «تکنولوژی اصلی ملی» کره جنوبی نامیده می‌شوند. شرکت یاد شده اعلام نموده که در حال حاضر به علت فاصله‌ زیادی که با کمپانی ‌های چینی دارد، اصلا نگران رقابت با آنها نیست اما لو رفتن اسرار شرکت سامسونگ در زمینه تولیدات نیمه رسانا می‌تواند ضربه‌ی جبران ناپذیری به برنامه های آینده این کمپانی وارد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    چینی ها هم که دزد .فقط منتظرن ببینن سامسونگ چطوری میسازه سریع کپی میکنن

    • LOGANLEGEN
      LOGANLEGEN | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

      شیپیل بمب ساز جدیدا خیلی از چینیا بالا میری حواست باشه نخوری زمین

      • آریا
        آریا | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

        نه میدم تو بری بالا ازش

  • Mr #
    Mr # | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    تو ایران کجا میشه از دولت شکایت کرد :)))))))

مطالب پیشنهادی