ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

اپلیکیشن واتس اپ بیزنس برای ویندوز 10 موبایل در راه است

مطابق گزارشات منتشر شده، واتس اپ این روزها برای ارائه نسخه جدیدی از این پیام رسان برای ویندوز 10 آماده می شود. این اپ احتمالا واتس اپ بیزنس خواهد بود که چندی پیش در اختیار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

مطابق گزارشات منتشر شده، واتس اپ این روزها برای ارائه نسخه جدیدی از این پیام رسان برای ویندوز 10 آماده می شود. این اپ احتمالا واتس اپ بیزنس خواهد بود که چندی پیش در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت.

به لطف واتس اپ بیزنس، کسب و کارهای کوچک و بزرگ از سراسر دنیا می توانند از مزایای جمعیت میلیاردی واتس اپ بهره برده و با مشتریان خود راحت تر و مستقیم تر از همیشه در ارتباط باشند.

از زمان معرفی واتس اپ بیزنس برای اندروید تیم توسعه دهنده این اپ تا حالا موفق به ارائه آن روی پلتفرم های دیگر نشده، اما مطابق اسکرین شات های فاش شده به نظر می رسد که شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

همانطور که در تصویر می بینید، به نظر می رسد که واتس اپ بیزنس ویندوز 10 موبایل قابلیت های خاص خودش را داشته باشد. به عنوان مثال کسب و کارها می توانند دارای نشان مخصوصی بوده و اطلاعاتی در مورد خدمات خود به بخش توضیحات پروفایل بیفزایند.

به غیر از این ذکر محل کسب و کار، ایمیل، لینک وبسایت، ساعات کاری و همچنین ارسال خودکار پیام از مهم ترین قابلیت هایی خواهد بود که صاحبان پروفایل در این اپلیکیشن در اختیار دارند. اما از منظر طراحی، به نظر می رسد که تیم سازنده برای ساخت این نسخه هم همان رابط کاربری تاریک واتس اپ اصلی را برگزیده باشد.

در مورد هزینه های استفاده از اپلیکیشن هم می توان به گفته های فیسبوک استناد کرد که چندی پیش اعلام کرده بود واتس اپ بیزنس برای کسب و کارهای کوچک برای همیشه رایگان خواهد بود اما شرکت های بزرگ تر می توانند با پرداخت هزینه خدمات اضافه ای برای مدیریت مشتریان خود دریافت کنند.

گفتنی است که واتس اپ هنوز به طور رسمی در مورد اپلیکیشن جدید خود برای ویندوز 10 واکنشی نشان نداده، اما از شواهد و قرائن پیداست که توسعه این اپ در مراحل پایانی خود به سر می برد و به زودی شاهد انتشار آن در ویندوزاستور خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی