ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکنر سه بعدی چهره
تکنولوژی

جشنواره سامسونگ برای خریداران گلکسی اس 9 و 9 پلاس

مدت زمان زیادی از عرضه کهکشانی های جدید سری اس سامسونگ به بازار کشور نمی گذرد و این شرکت حالا اعلام کرده که هدایای ویژه ای را برای خریداران گلکسی اس 9 و اس 9 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۷

مدت زمان زیادی از عرضه کهکشانی های جدید سری اس سامسونگ به بازار کشور نمی گذرد و این شرکت حالا اعلام کرده که هدایای ویژه ای را برای خریداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نظر گرفته.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

سامسونگ به علاقه‌مندانی که تا ۱۲ اردیبشهت ماه گوشی‌های جدید گلکسی S9 و S9+  را خریداری کنند، هدیه‌ای ویژه به ارزش بیش از ۱۴ میلیون ریال تقدیم می‌کند. این اولین باری است که دفتر سامسونگ ایران همکاری خود را با سرویس‌های پرکاربرد داخلی همچون اسنپ و آیو اعلام داشته و این سرویس‌های محبوب را در سبد هدایای ویژه خود قرار داده است.

بسته هدایای ویژه

  • سرویس خدمات ویژه (VIP Service )

در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی‌های S9  و S9+ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ ، تنها با پرداخت ۲ میلیون ریال، قطعه آسیب دیده تعویض میشود. هزینه تعویض صفحه نمایش در مراکز خدمات پس از فروش رسمی سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون ریال است.

برای استفاده از این خدمات، کابر باید با ارسال کد IMEI دستگاه از طریق پیام کوتاه (SMS) به شماره ۳۰۰۰۴۲۱۳۲، سرویس VIP خود را فعال کند.

  • سفرهای رایگان با اسنپ به ارزش یک میلیون (تنها برای شهرهای تحت پوشش اسنپ)
  • کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به ارزش بیش از ۲ میلیون ریال
  • هدفون Level U Pro به ارزش بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تنها برای خریداران مدل S9
  • ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول
  • کارت اشتراک سه ماهه تلویزیون اینترنتی آیو

آیو اولین سرویس تلویزیون آنلاین کشور است که علاوه بر پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی داخلی، مجموعه‌ای متنوع از برنامه‌های ورزشی، انیمیشن و سریال‌های ایرانی و خارجی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در طول مسابقات جام جهانی اشتراک رایگان این سرویس لحظه لحظه‌های بزرگترین اتفاق فوتبالی جهان را  برای کاربران به تصویر می‌کشد. لازم به ذکر است حجم اینترنت همراه اول و برخی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت برای کاربران آیو رایگان است.

در این طرح که از روز یکشنبه ۲۶ فروردین آغاز ‌شده و تا پایان روز ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد، تمامی خریداران گلکسی‌های S9 و S9+ می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های دریافت هدایای سامسونگ، هدایای ویژه خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و نحوه استفاده از هدایا می‌توانید به وبسایت سامسونگ مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ با مرکز خدمات سامسونگ تماس بگیرید.

گلکسی اس ۹
گلکسی اس ۹

از آنجا که گوشی‌های S9 و S9+ سامسونگ اولین محصولات این برند هستند که مشمول طرح رجیستری شده‌اند، تمامی کالاهای توزیع شده در این طرح با نظارت کامل نهادهای مسئول وارد کشور شده‌اند و در نتیجه کاربر نگرانی در زمینه رجیستر گوشی خود نخواهد داشت.

برای دریافت هدایای جشنواره فروش ویژه گوشی‌های برتر سامسونگ همراه داشتن رسید خرید گوشی (رسید دستگاه پوز)، کارت شناسـایى معتبـر داراى کـد ملـى خریـدار، فاکتـور خریـد (صادره در روزهای جشنواره) با آدرس و شـماره تمـاس فروشــگاه و لیبل B الزامی است.

خریداران می‌بایست برای دریافت هدایا، گوشی‌ و جعبه آن را همراه داشته باشند و با گذاشتن سیم کارت، گوشی‌ را در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ فعال کنند.

جهت اطمینان از صحت گارانتى می‌توانید شمــاره IMEI تلفــن خریدارى شــده را به شمـاره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی سامسونگ در ایران مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iman estiri
    iman estiri | ۹ دی ۱۳۹۷

    آیا طرحی برای تعویض گوشی نو با کهنه و دریافت تخفیف وجود دارد

  • iman estiri
    iman estiri | ۹ دی ۱۳۹۷

    بسیار عالی بود

مطالب پیشنهادی