ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Studio x360
تکنولوژی

لپ تاپ هیبریدی Studio x360 اچ پی برای هنردوستان معرفی شد

چندی قبل اچ پی مجموعه ای از چند مدل جدید را به سری لپ تاپ های قدرتمند ZBook خود اضافه کرد که طبق ادعای آن قدرتمندترین محصول تبدیل پذیر دنیا را شامل می گردد. ZBook Studio ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۳

چندی قبل اچ پی مجموعه ای از چند مدل جدید را به سری لپ تاپ های قدرتمند ZBook خود اضافه کرد که طبق ادعای آن قدرتمندترین محصول تبدیل پذیر دنیا را شامل می گردد.

ZBook Studio x360 G5 که برای رفع نیازهای رایانشی افراد حرفه ای و خلاق طراحی شده به نسل هشتم پردازنده های زئون اینتل مجهز شده و نمایشگری با رزلوشن 4K و تا چهار ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در خود جای داده است.

HP Studio X360 5G

اما این محصول همانطور که از نامش پیداست به لولای ۳۶۰ درجه اچ پی مجهز شده که امکان تغییر وضعیت دستگاه از حالت لپ تاپ به تبلت، خیمه ای و دیگر وضعیت ها (و بالعکس) را فراهم می کند.

دستگاه مورد بحث در قالب پیکره بندی های متفاوتی عرضه می گردد و علاقمندان می توانند آن را همراه با نسل هشتم از پردازنده های شش هسته ای زئون با کارت گرافیکی یکپارچه UHD P630 اینتل خریداری نمایند و برای آن دسته از کاربرانی که به این میزان توان نیاز ندارند هم امکان انتخاب پردازنده های Core i5 و i7 فراهم است.

قدرت پردازشی بالای این لپ تاپ با ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و تا چهار ترابایت حافظه SSD و در صورت تمایل یک کارت گرافیک اختصاصی Quadro P1000 پشتیبانی می شود.

این لپ تاپ که ابعادی برابر با ۳۶۵ در ۲۵۴ در ۲۰.۴ میلی متر دارد و وزنش از ۲.۲۶ کیلوگرم تجاوز نمی کند به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K DreamColor با پوشش محافظ ضد بازتاب و کنتراست ۱۲۰۰:۱ مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۴ شرکت کورنینگ محافظت می شود.

Studio x360 از صد درصد گاموت رنگ ادوبی پشتیبانی می کند و به یک سنسور نور محیط مجهز شده که به صورت خودکار و بسته به شرایط نوری محیط صفحه نمایش را روشن یا تاریک میکند. این محصول همچنین یک قلم Wacom AES با سطح حساسیت فشار ۴۰۹۶ برای اهالی هنر دارد.

امکانات ارتباطی این لپ تاپ نیز پورت های تاندربولت ۳، USB 3.0، HDMI و همچنین کارت ریدر اس دی، بلوتوث ۵.۰ و وای فای 802.11ac خلاصه می گردد.

یک وبکم 720p با دوربین مادون قرمز نیز برای احراز هویت از طریق تشخیص چهره روی بدنه این لپ تاپ به چشم می خورد. علاوه بر اینها چهار اسپیکر با آمپلی فایر اختصاصی تیون شده توسط Bang & Olufsen از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای محصول تازه اچ پی هستند.

کاربران این دستگاه می توانند با هر بار شارژ تا ۱۶ ساعت از آن استفاده کنند و به لطف پشتیبانی اش از استاندارد شارژ سریع نیز باتری آن را ظرف مدت تنها سی دقیقه تا ۵۰ درصد  شارژ نمایند.

ZBook Studio x360 قرار است از ماه آینده به بازارهای جهانی عرضه شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده برای آن برابر با  ۱۴۹۹ دلار است.

از دیگر محصولات جدید معرفی شده توسط اچ پی می توان به لپ تاپ غیر هیبریدی ۱۲۹۹ دلاری آن از سری استودیو و همچنین نسخه های ۱۷، ۱۵ و 15v از  ZBook اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    اچ پی به اوج برگشته?

مطالب پیشنهادی