ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ای با طراحی متمایز؛ با هواوی Nova 3e بیشتر آشنا شوید

همان طور که می دانید هواوی به تازگی موبایل میان رده P20 لایت را معرفی کرده که البته در اکثر بازارهای آسیایی با نام Nova 3e شناخته می شود. این تلفن همراه قابلیت های جذابی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

همان طور که می دانید هواوی به تازگی موبایل میان رده P20 لایت را معرفی کرده که البته در اکثر بازارهای آسیایی با نام Nova 3e شناخته می شود. این تلفن همراه قابلیت های جذابی را به دنیای میان رده ها آورده و می تواند توجه زیادی را در این بخش از بازار به خود جلب نماید. حالا که در آستانه ورود رسمی هواوی Nova 3e به کشورمان قرار داریم، می خواهیم ویژگی ها و قابلیت های آن را مرور کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

طراحی منحصر به فرد

قطعاً اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می آید، طراحی منحصر به فرد این موبایل است. هواوی یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگرهای فول ویو با حاشیه اندک را به شکل گسترده در میان رده هایش به کار گرفت و حالا در Nova 3e شاهد نسل دوم این نوع طراحی هستیم. حاشیه اطراف صفحه به مراتب کمتر شده و نسبت نمایشگر به بدنه با چند درصد بهبود، به بالای 80 درصد رسیده، اما در ازای آن شاهد بریدگی نمایشگر یا همان ناچ معروف هستیم که با معرفی آیفون X در دنیای موبایل باب شد.

در پشت بدنه هم شاهد پنل شیشه ای هستیم که در رنگ آبی با پوشش ویژه ای همراه شده تا نور را در زوایای مختلف به جلوه درآورد. این ویژگی را پیش از این در آنر 9 دیده بودیم. هواوی Nova 3e در رنگ های مشکی و صورتی نیز عرضه می شود.

عکاسی بهبود یافته

یکی دیگر از قابلیت های برجسته Nova 3e دوربین سلفی با کیفیت آن است که از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با پیکسل های 1 میکرونی و لنز عریض 78 درجه با ضریب اف f/2.0 تشکیل شده. هواوی می گوید سخت افزار پیشرفته در کنار الگوریتم های نرم افزاری ویژه این موبایل، ثبت پرتره های حرفه ای را ممکن می سازد، مثلاً قابلیت Perfect Selfie برای زیباسازی چهره به شکل طبیعی یا Light Fusion برای افزایش جذب نور در محیط های تاریک.

هواوی Nova 3e به افکت های واقعیت افزوده نیز مجهز شده که با استفاده از آنها می توانید ماسک های مختلف را به چهره خود اضافه کنید یا پس زمینه تصویر را تغییر دهید. البته قضاوت در مورد عملکرد این قابلیت ها هنوز زود است و باید ببینیم در دنیای واقعی با چه نتایجی روبرو هستیم.

تشخیص چهره

هواوی Nova 3e به فناوری تشخیص چهره مجهز شده که می تواند ظرف 0.8 ثانیه کاربر را شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز کند. هواوی می گوید الگوریتم اختصاصی آنها بیش از 1000 نقطه از صورت انسان را مقایسه می کند تا از هویت شما اطمینان حاصل نماید، ضمن اینکه قفل موبایل با عکس یا ویدیو یا حتی در حالت خواب باز نمی شود.

شارژ سریع

هواوی Nova 3e از فناوری شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) برخوردار است که در مقایسه با دیگر میان رده های این شرکت (با توان شارژ 10 وات) تقریباً 30 درصد سریع تر شارژ می شود. به گفته هواوی باتری این موبایل در کمتر از 30 دقیقه تا 43 درصد پر خواهد شد که رقم خوبی برای میان رده ها به حساب می آید.

بلوتوث دوگانه

هواوی Nova 3e با وجود اینکه از بلوتوث 5 بی بهره است اما می تواند به شکل همزمان به دو دستگاه متصل شود. به عنوان مثال می توانید همزمان از هدست بلوتوث و دستبند پایش سلامت خود استفاده کنید.

تمام مواردی که در بالا گفته شد از قابلیت های ویژه ای هستند که هواوی برای میان رده جدیدش یعنی Nova 3e برشمرده است. به زودی با بررسی کامل این تلفن همراه و ارزیابی قابلیت های متعدد آن می توانیم با اطمینان در مورد صحت عملکرد آنها قضاوت کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Soheilnemati999
    Soheilnemati999 | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام به همگی.بنده بعد از مدت ها تحقیق و بررسی بین برند های مختلف به این نتیجه رسیدم که با توجه به هزینه ای که میخوام صرف کنم،گوشی تلفن همراه NOVA3E بهترین انتخاب ممکن برای من میتونه باشه.به همین دلیل به نظرم اطلاعاتی که بدست آوردم به نظرم میتونه براتون مفید واقع بشه.یکی از مهم ترین آیتم هایی که در این گوشی در درجه بالایی از کیفیت وجود داره دوربین عالی اون هست. نوا 3 ای از دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است که سنسور اول نقش ثبت جزئیات اصلی تصویر و سنسور دوم، وظیفه‌ی ثبت جزئیات مربوط به عمق میدان برای بهبود کیفیت تصاویر پرتره با افکت بوکه را بر عهده دارد. این گوشی از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری برخوردار است، اما تفاوت اصلی آن با دیگر میان‌رده‌های اندرویدی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. نوا 3e از فناوری Fast Charge 2.0 هواوی پشتیبانی می‌کند که با رساندن جریان برق با مشخصات ۲ آمپر/۹ولت، ۳۰ درصد مدت زمان لازم برای شارژ شدن دیوایس را کاهش می‌دهد.هواوی نوا 3 ای از مشخصات سخت افزاری تقریبا مشابهی با چند میان رده‌ی اخیر هواوی بهره می‌برد و همچنان پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2، مغز متفکر دستگاه را تشکیل می‌دهند.


  • ramtinamini
    ramtinamini | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    هواوی با عرضه این گوشی نشون داد که هم تو طراحی و تولید پرچمدار عالیه هم تو تولید میان رده های با کیفیت
    هواوی قبل از شروع عرضه‌ی سری جدید گوشی‌های پرچمدار خودش با نام‌های P20 & P20 pro، نسخه‌ی P20 lite رو وارد بازارهای جهانی کرد؛ البته این گوشی در بازار چین و بازار ایران با نام Huawei Nova 3e عرضه می‌شود. هواوی با nove3e سعی داره تا طراحی مدرن پرچم‌دارای کنونی را بیش از هر زمان دیگه ای، وارد دنیای گوشی‌های هوشمند میان‌رده کنه
    شاید بشه بدیهی‌ترین ویژگی nove3e رو سبک طراحی اش دونست؛
    هواوی تنها شرکتی محسوب می‌شه که در محصول میان‌رده‌ی خودش هم از نمایشگر کم‌حاشیه و کشیده با بریدگی باریکی در لبه‌ی بالایی استفاده کرده.
    نمایشگر Fullview ،nova3e به جز بریدگی کوچیکی در لبه‌ی بالا و حاشیه‌ی باریکی در لبه‌ی پایین، بخش عمده‌ای از پنل جلوی گوشی را در اختیار داره و به‌لطف نسبت تصویر ۱۹:۹ خودش، تجربه‌ی فراگیری رو در اختیار کاربر قرار می‌ده. نمایشگر Nova 3e از پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل خود، رنگ‌ها را با دقت مناسبی به تصور می‌کشه و روشنایی هم بی نظیره.

  • aminkavian
    aminkavian | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    واقعا گوشی خوشگل و خوشدستیه
    هواوی علاوه بر این که تو امکانات و سخت افزار بی نظیره تو طراحی ظاهری هم کم نمیذاره
    حاشیه‌های باریک نمایشگر در کنار ضخامت ۷.۴ میلی‌متری nova3e، ارگونومی بسیار مناسبی رو برای این گوشی به ارمغان آورده ،
    این گوشی هم به خاطر نزدیکی ابعادش به nova 2 plus که من دارم به‌راحتی تو دست جای می‌گیره و با وجود بهره‌بردن از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی، کار کردن یک‌دستی با آن به‌سادگی امکان‌‌پذیر هست.
    بهره‌بردن از پنل‌های شیشه‌ای 2.5D در کنار فریم فلزی، لذت دوچندانی رو برای کاربر به همراه داره و حس استفاده از یک پرچمدار بی نظیر با قیمت خیلی مناسب تر رو برای محصول میان‌رده‌‌ی هواوی ایجاد و به کاربر منتقل می‌کنه.
    Huawei Nova 3e در سه‌رنگ آبی، مشکی و صورتی به بازار عرضه می‌شه که با براقیت خاصی که تو معرفیش دیده شد همه رنگ هاش بی نظیر و خاص هستند که این براقیت زیبایی گوشی رو دو چندان میکنه به نظرم هواوی در حال حاضر بهترین شرکت تولید کننده گوشی تو بازار هست که با پشتیبانی و خدمات مناسبش تو کشورمون آدم رو بیش از پیش ترغیب میکنه برا خریدش

  • manirostami
    manirostami | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    این مشخصات خوبی که رو دوربین هاش قرار میده هواوی واقعا از رقبای هم قیمت و خیلی مواقع گرون تراش متمایز و برترش میکنه
    یکی دیگه از قابلیت های برجسته Nova 3e دوربین سلفی با کیفیت اون هست که از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با پیکسل های 1 میکرونی و لنز عریض 78 درجه با ضریب اف f/2.0 تشکیل شده که مطمونا یکی از قوی ترین دوربین های سلفی بین گوشیای موجود تو بازار هست. هواوی اعلام کرده سخت افزار پیشرفته در کنار الگوریتم های نرم افزاری ویژه این موبایل، ثبت پرتره های حرفه ای رو برای کاربر ممکن میکنه، مثلاً قابلیت Perfect Selfie برای زیباسازی چهره به شکل طبیعی یا Light Fusion برای افزایش جذب نور در محیط های تاریک.
    هواوی Nova 3e به افکت های واقعیت افزوده نیز مجهز شده که با استفاده از اون ها می تونید ماسک های مختلف را به چهره خود اضافه کنید یا پس زمینه تصویر رو تغییر بدید. با این امکانات بی نظیری که هواوی روی این گوشی معرفی کرده مطمئنا یکی از جذاب ترین گوشیای موجود تو بازار سال 2018 خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی