ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز در راهند

اخیراً اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با ارسال یادداشتی غیر رسمی به کارمندان خود اطلاع داده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را به فهرست تلفن‌های هوشمند موجودش در این کشور ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۰

اخیراً اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با ارسال یادداشتی غیر رسمی به کارمندان خود اطلاع داده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را به فهرست تلفن‌های هوشمند موجودش در این کشور اضافه کند.

در این یادداشت اشاره شده که آیفون‌ های یاد شده فعلاً قرار است به لیست پیش خرید اضافه شوند و به همین دلیل، انتظار می‌رود که عرضه‌ی این مدل‌ های ویژه تا اواخر ماه طول بکشد. از طرفی اپل رویداد ویژه‌ای برای معرفی محصولات جدیدش در نظر نگرفته اما در صورت لزوم می‌تواند آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را از طریق بیانه‌ی خبری رسانه‌ها معرفی کند چرا که فروردین ماه سال گذشته نیز به همین شکل از نسخه‌های قرمز آیفون 7 رونمایی نمود.

پیش از این حدس و گمان‌هایی درباره‌ی وجود آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز رنگ مطرح بود و حتی رسانه‌های ژاپنی هم احتمال عرضه‌ی آیفون 10 با رنگ جدید را گزارش کرده بودند اما در یادداشت داخلی ویرجین موبایل، به این مطلب اشاره‌ای نشده و هنوز اطلاعات موثقی درباره‌ی عرضه آیفون 10 با رنگ قرمز وجود ندارد. تاکنون تنها نسخه‌ ویژه از دهمین و گرانترین آیفون موجود در بازار، مدلی طلایی رنگ است که می‌تواند به زودی معرفی گردد. همچنین اگر اپل بخواهد محصولات اشاره شده را طی بیانیه‌‌ای خبری معرفی کند، به احتمال قوی شارژر های وایرلس ایر پاور نیز همراه آنها خواهد بود.

اپل همواره در عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند قرمز خود تمهیدات بشردوستانه ای نیز در نظر گرفته است و طبق سنت قبلی‌اش بر اساس فروش هر موبایل و تهجیزات جانبی قرمز رنگ در سراسر دنیا، مبالغ مشخصی به صندوق جهانی مبارزه با بیماری ایدز واریز خواهد شد. از آنجایی که واریز چنین مبالغی اقدامی بشر دوستانه‌ به حساب می‌آید و همچنین آیفون‌های 8 و 8 پلاس در قابی قرمز، جلوه‌ای خاص و زیبا دارند، به نظر می‌رسد که فروش این موبایل با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    قیمتشم خوبه

مطالب پیشنهادی