ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک انتوتو منتسب به موبایل میت 20 هواوی منتشر شد

هواوی قرار است در پاییز سال جاری از موبایل پرچمدار میت 20 رونمایی کند و حالا بنچمارکی از این تلفن هوشمند منتشر شده که خبر از کارایی بسیار بالاتر آن نسبت به میت 10 و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۳

هواوی قرار است در پاییز سال جاری از موبایل پرچمدار میت 20 رونمایی کند و حالا بنچمارکی از این تلفن هوشمند منتشر شده که خبر از کارایی بسیار بالاتر آن نسبت به میت 10 و نیز پرچمداران فعلی سایر کمپانی های رقیب می دهد.

میت 20 احتمالاً از چیپست کایرین 980 بهره مند خواهد بود

موبایل های سری میت 10 (بررسی دیجیاتو) اولین تلفن های هوشمند هواوی بودند که از چیپست کایرین 970 بهره می بردند. پس از آن سری P20 با دوربین سه گانه معرفی شدند که البته این بار هم از کایرین 970 در آنها استفاده شد. انتظار می رود میت 20 به چیپست قدرتمندتر کایرین 980 مجهز شود.

بنچمارک انتوتو که اخیراً از میت 20 منتشر شده نشان می دهد این موبایل کارایی بسیار بالاتری نسبت به میت 10 دارد و حتی از رقبایی از جمله نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (بررسی دیجیاتو)  نیز امتیاز بالاتری کسب کرده است.

انتظار می رود کایرین 980 از هسته های با کارایی بالای کورتکس A75 بهره مند باشد. همچنین احتمالاً هواوی برای این چیپست از نسل دوم واحد پردازش عصبی خود استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر احتمالاً در بخش پردازشگر گرافیکی نیز شاهد بهبودهای قابل توجهی در زمینه کارایی خواهیم بود.

بر اساس گزارش ها قرار است چیپست کایرین 980 توسط کمپانی تایوانی TSMC و بر مبنای جدیدترین فرایند 7 نانومتری تولید شود. به لطف تکنولوژی فرایند یاد شده، میزان مصرف انرژی چیپست یاد شده بهبود خواهد یافت.

در حال حاضر در حدودا 6 ماه به تاریخ رونمایی از میت 20 باقی مانده، ولی خبرهای منتسب به این تلفن هوشمند بسیار امیدوار کننده به نظر می رسند. همچنین شنیده می شود که این موبایل قرار است از دوربین اصلی سه گانه با همکاری کمپانی لایکا بهره مند باشد. از سوی دیگر حسگر اثر انگشت میت 20 در زیر نمایشگر و مشابه آنچه اولین بار در موبایل ویوو X20 Plus UD دیده بودیم، تعیبیه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    ایول ،خدا کنه بازم قیمتش نسبت به سامسونگ مقرون به صرفه باشه

  • ashkan_72
    ashkan_72 | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    حقیقتا برررگگااممم? ?

  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    مگه میشه مگه داریم ????

  • soltani
    soltani | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    ۷ نانومتررر؟؟؟!!!!!
    هواویه دیگهکمتر از اینم انتظار نمیشه داشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی