ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 8 قرمز
تکنولوژی

اپل از آیفون 8 و 8 پلاس قرمز رونمایی کرد

در هفته های اخیر شایعات بسیاری در مورد عرضه آیفون 8 با رنگ جدید به گوش می رسید و حالا اپل با انتشار بیانیه ای خبری آن را تائید کرده است. عرضه محصولات قرمز رنگ اپل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۲

در هفته های اخیر شایعات بسیاری در مورد عرضه آیفون 8 با رنگ جدید به گوش می رسید و حالا اپل با انتشار بیانیه ای خبری آن را تائید کرده است.

عرضه محصولات قرمز رنگ اپل به همکاری چندین ساله آنها با نهاد (RED) و برند (Product (RED بر می گردد و بخشی از درآمد آنها صرف هزینه درمان بیماری‌های خاص در دنیا می‌شود.این کمپانی سال گذشته هم نسخه خاصی از آیفون 7 را با رنگ قرمز عرضه کرده و همین مساله به شایعات پیرامون تکرار این رویکرد در مدل های 2017 دامن زده بود تا جایی که امروز اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با ارسال یادداشتی غیر رسمی به کارمندان خود اطلاع داده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را به فهرست تلفن‌های هوشمندش ضافه کند.

همانطور که افشاگر معروف «OnLeaks» در توییتر پیش بینی کرده بود کمپانی کوپرتینویی امروز نسخه های قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس را معرفی کرد که برخلاف سال گذشته پنل جلویی آنها مشکی است.محصولات جدید کمپانی اپل از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه های معمولی ندارد و از چیپست A11 Bionic، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. پیش فروش آیفون های 8 و 8 پلاس قرمز به ترتیب با قیمت 699 و 799 دلاری شروع شده و از جمعه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در ماه های گذشته خبرهایی از عرضه آیفون 10 با رنگ جدید طلایی منتشر شده بود و اخیرا هم رسانه های ژاپنی به نقل از منابع آگاه از ارائه آیفون 10 با رنگ جدید خبر داده اند که هدف از آن جلب خریداران بیشتر است. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    قیمتش خوبه

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    چه خوشکله لامصب?

مطالب پیشنهادی