ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید رنو کولئوس، رنو تلیسمان و رنو کپچر- فرودین 97

شرکت نگین خودرو به تازگی طی بخشنامه ‌ای به نمایندگی‌ های خود در سراسر کشور، قیمت جدید رنو کولیوس و تلیسمان 2018 را اعلام کرده است. گفتنی است که این دو خودرو در بدو ورود ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۰

شرکت نگین خودرو به تازگی طی بخشنامه ‌ای به نمایندگی‌ های خود در سراسر کشور، قیمت جدید رنو کولیوس و تلیسمان 2018 را اعلام کرده است.

گفتنی است که این دو خودرو در بدو ورود به بازار در محدوده قیمتی 170 میلیون تومان (تلیسمان) و حدود 200 میلیون تومان برای کولئوس قرار داشتند.

با این وجود تغییرات قوانین واردات خودرو در سال 96 و تغییرات پیوسته نرخ ارز حالا باعث شده تا این ارقام به 280 و 330 میلیون تومان افزایش یابد.
رنو تلیسمان قیمت و شرایط فروش، رنو کولئوس قیمت و شرایط فروشهمچنین خودروی رنو کپچر که تاکنون به صورت وارداتی توسط ایران خودرو در بازار ایران عرضه می‌ شد، برای اولین بار در مدل 2018 از سوی شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو به متقاضیان واگذار خواهد شد.
صعودی شدن نرخ ارز به خصوص یورو، محصولات رنو را کماکان در ایران تعت شعاع قرار میدهد و حکم جدید دیوان عدالت گویا قرار نیست به این زودی ‌ها اجرا شود.رنو کپچر نگین خودرورنو کپچر 2018 با 5 موعد تحویل قابل عرضه به متقاضیان است.
همچنین این خودرو با چهره‌ ای جدیدتر و با پیشرانه 1200 سی سی توربو با قدرت 120 اسب بخار به بازار عرضه می ‌شود.از امکانات و تجهیزات رنو کپچر مى توان به فرمان برقی ، کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت (Limiter Speed)، سنسور ھشدار و دوربین دنده عقب ، برف پاک کن اتوماتیک مجھز به سنسور باران، سیستم مصرف بھینه موتور(MODE-ECO) ،غربیلک فرمان چرمی، کارت قفل و استارت دکمه ای ھوشمند رنو، تنظیم تلسکوپی فرمان و تنظیم ارتفاع، ،سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ ھای جلو، 3 عدد پشت سری عقب قابل تنظیم، کمربندھای جلو پیش کشنده و محدود کننده فشار ، جک ھیدرولیک درب موتور و ... اشاره کرد.رنو کپچر قیمت و شرایط فروشتمام این موارد در حالی مطرح می شود که براساس اخبار، پرونده های حذف افزایش تعرفه های گمرکی و تجدید نظر مجلس در ساختار اقتصادی صنعت خودروسازی در جریان است و احتمال تغییر قیمت ها ناشی از تغییر قوانین دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    اینجا چیزی ارزون نمیشه خوش باشید

  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

    مملکت گل و بلبل

مطالب پیشنهادی